بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۱۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
دكتر احمد شيرزاد نماينده سابق مجلس
ما افرادي هستيم كه ديروز نسبت به سياست‌هاي هسته‌اي تيم سابق انتقاد داشتيم و در مقابل از مسيري كه امروز در سياست‌هاي خارجي كشور پیموده می‌شود استقبال کرده و از وضع موجود خوشحاليم.
تدبیر24: سياست‌های هسته‌اي دولت‌های يازدهم و دهم دو مسير كاملا متفاوت را مي‌پيمايد و سياستمداران اصولگرا امروز ايراداتي را به دولت وارد مي‌كنند و اين ادعا را دارند كه رسانه ملي به آنها فرصتي براي بيان افكار و نظراتشان نداده است. تريبون دادن به افراد و نمايندگان توافق ژنو كار بسيار خوبي است كه در نهايت موجب خواهد شد مردم به صورت دقيق‌تري در جريان برنامه هسته‌اي كشورمان قرار بگيرند و مسائل براي مردم به صورت شفاف بيان شود و شفافیت كليد حل شدن بسياري مشكلات كشور از جمله مسائل هسته‌اي است؛ گرچه اين تريبون بايد به صورت مساوي بين مخالفان و موافقان اين توافق قرار بگيرد.

درباره توافق ژنو در حال حاضر برخي مسئولين همچون دكتر ظريف، آقاي عراقچي و آقاي تخت‌روانچي مسائلي را بيان مي‌كنند اما ظاهرا طرح بعضي از مسائل از سوي آقاي صالحي باعث نگراني و ناراحتي نمايندگان مجلس شده است اما در عين اينكه بايد به منتقدان فعلي مذاكرات هسته‌اي تريبوني براي ابراز نظرات داده شود، منتقدان سياست‌هاي هسته‌اي دولت قبل هم بايد امكان حضور مساوي و نقد سياست‌هاي هسته‌اي دولت قبل را داشته باشند. قرار دادن فردي مثل دكتر ظريف در برابر منتقداني كه آزادانه سياست‌هاي او را نقد مي‌كنند و ملاحظات ديپلماتيك براي آنها وجود ندارد، نتيجه مطلوب نخواهد داشت چرا كه افرادي مثل دكتر ظريف و عراقچي به خاطر حساسيت‌هايي كه وجود دارد و مسئوليت‌هاي ديپلماتيكي كه دارند نمي‌توانند هر مطلبي را در صدا و سيما بيان كنند و بيان برخي واقعيت‌ها از سوي آنها قدرت مذاكره‌كنندگان هسته‌اي را كاهش خواهد داد.

اگر قرار باشد منتقدان توافق هسته‌اي با همان ادبياتي كه در نشريات و سخنراني‌هاي دانشگاهي اين توافق را نقد كنند، در رسانه ملی حضور داشته باشند بايد در برابر آنها افرادي قرار بگيرند كه اين محدوديت‌ها را براي صحبت كردن نداشته باشند اما افرادي مثل دكتر زيباكلام، دكتر باوند يا من يا بسياري ديگر از افراد دانشگاهي و متخصص كه مسئوليتي در دستگاه ديپلماسي رسمي نداريم مي‌توانيم به عنوان منتقدان سابق سياست‌هاي هسته‌اي و مدافعان مذاكرات فعلي ايران در اين جلسات شركت كنيم. ما افرادي هستيم كه ديروز نسبت به سياست‌هاي هسته‌اي تيم سابق انتقاد داشتيم و در مقابل از مسيري كه امروز در سياست‌هاي خارجي كشور پیموده می‌شود استقبال کرده و از وضع موجود خوشحاليم.

چنانچه در چند ماه گذشته نيز در بسياري مراكز دانشگاهي جلسلات مناظره برگزار شده و بسياري از فعالان سياسي اصولگرا كه در مونولوگ صدايشان بلند است حاضر به شركت در اين جلسات نشده‌اند. گرچه فكر مي‌كنم مسئولان سيما به دلیل طرح برخي مسائل كه دانستن آن را به صلاح نمي‌دانند با اين دست مناظرات موافقت نخواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
اصفهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
2
1 - جناب آقای دکتر !!!
میشه بفرمایید در زمانی که نماینده ی ما در مجلس بودین برای مردم اصفهان چه کردید ؟
ما عکس شما را اینجا دیدیم چون در آن 4 سال شما را اصلا ندیدیم .
آیا نماینده ی ما بودین ؟؟؟!!!
2 - آقای دکتر !!!
شما در سایتتون در برابر یه نقد که دوستمون نوشته بود دوام نیاوردین و تحمل نکردین و فوری جواب نوشتین که تو چی می خوای بگی !!!
پس احمدی نژاد خیلی نسبت به شما بازتره که انواع تهمت ها و فحش ها و دروغگویی ها را شنید و تحمل کرد و تنها مخالفین نظام و مخالفین 40 میلیون رای را خس و خاشاک نامید !!!
ولی شما همه ی 49.3 درصد مخالفتون را خس و خاشاک می انگارید!!!
3- سری به پرونده ی 4 ساله وکالتتان در مجلس بزنید.
شاید شما هم مثل هم غارتان آقایان موسوی و خاتمی پرخاشگر و عصبی و دیکتاتور هستید
4- راستی چه کسی برای اولین بار در مجلس در نطقش اطلاعات هسته ای کشور را لو داد و دردسرها بعد از اون شروع شد؟ اول اسمش احمد شیرزاد نبود؟
والعاقبه للمتقین
شهروند اصفهانی
payam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
2
این همون دولتیه که ادعا داره انتقاد پذیر ترین دولت خواهد بود اما ما که بجز تهدید منتقدین و بی سواد هوندن آنها چیزی از اونها ندیدیم از اون بالاتر همه منتقدبن رو با وقاهت تمام افراطی خوندنه هنوز نبومده اونهمه دروغ تحوبل ملت دادبد آبروی به زحمت بدست اومده ما رو با این توافق اقتصاح به باد دادید مردم رو تهدبد به نگرفتن یارانه می کنید به حسایهای شخصی مردم سرک کشیدید 10 میلیون ایرانی رو از سهمشون محروم کردید خیلی راحت در خصوص گرونیهای قطعی به دروغ میگین برنامه ای تدارین و هزاران دروغ و دغل دیگه وقاحت و پوست کلفتی تا چه حد راحت بگم شماخا راهی بهتر از استعفا ندارید
سیدمحمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
2
مگر این دکتر یا همان فروشنده و ایجاد مشکل کننده مسائل هستهای پسر خاله شماست که بالای سایت قرار میدید یا نکنه یکی از منابع تامین کننده سایت تدبیر از پولهای وطن فروشی است.با هم بخورید فقط بدانید سرانجام وطن فروشی جز تباهی نیست .
یونس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
1
شما همونی نبودی که کروبی تو مجلس بعد از نطقت گفت این صدای شماست یا صدای رادیو اسراییل؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها