بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
مذاکرات چهارجانبه در مورد اوضاع اوکراین دقایقی قبل با حضور وزیران خارجه آمریکا، روسیه، اوکراین و نماینده اتحادیه اروپا در شهر ژنو سوئیس آغاز شد.
تدبیر24: اولین دور از مذاکرات چهارجانبه با برای بررسی وضعیت اوکراین روز پنج‌شنبه در شهر ژنو سوئیس برگزار شد. وزیران خارجه سه کشور آمریکا، روسیه، اوکراین و وزیر خارجه اوکراین شرکت‌کنندگان در این نشست هستند.

این اولین بار از زمان آغاز بحران در اوکراین است که مسکو مستقیما با دولت موقت اوکراین وارد مذاکره می‌شود. «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز ابراز امیدواری کرد که طرفین بتوانند از طریق مذاکره، به تفاهم برسند.

وزیران خارجه آمریکا و روسیه امروز پیش از آغاز نشست چهارجانبه، گفت‌وگوهای دوجانبه نیز با هم داشتند. «جان کری» وزیر خارجه آمریکا امروز با همتای اوکراینی خود نیز دیدار کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها