بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی کشور کویت با اشاره به رفتار بد و ناشایست کویتی‌ها با نمایندگان ایران گفت: داور عربستانی ما را رافضی خواند و از بین این همه مسابقه‌دهنده فقط از ما در فرودگاه انگشت‌نگاری کردند.
تدبير24: کشور کویت اولین مقصد نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشورهای اسلامی بود و «سید‌محمد کرمانی» و «حسن سلیمانی» به عنوان نمایندگان کشورمان به این رقابت‌ها اعزام شدند.
این افراد در حالی به مسابقات کویت اعزام شدند که در بدو ورود مورد انگشت‌نگاری قرار گرفتند و در طول برگزاری مسابقات بارها عوامل برگزاری و رئیس هیئت داوران به آنان اهانت کرده‌اند
.

انگشت‌نگاری از نمایندگان ایران در بدو ورود به کویت
«سیدمحمد کرمانی» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به رفتار ناشایست کویتی‌ها با نمایندگان ایران گفت: در بدو ورود به کویت و در فرودگاه این کشور من و آقای سلیمانی مورد انگشت‌نگاری قرار گرفتیم این امر در حالی اتفاق افتاد که تنها از ما انگشت‌نگاری به عمل آمد و از سایر شرکت‌کنندگان انگشت‌نگاری نکردند، البته محل اسکان و پذیرایی کویتی‌ها بسیار خوب بود.
وی با اشاره به تلاوت هر دو نماینده ایران در روز دوم مسابقات گفت: طبق قرعه، هر دو نماینده ایران در روز دوم مسابقات تلاوت کردند و با توجه به گواهی سایر شرکت‌کنندگان و یک داور مصری، کسب مقام اول از سوی من قطعی بود زیرا این داور مصری به نزد من آمد و گفت: تو قاری توانا و استادی هستی اما بدان در هیئت داوران من یک نظر دارم.

استفاده از واژه جعلی خلیج «ع ر ب ی» با کنایه توسط عوامل مسابقات
کرمانی در خصوص رفتارهای سایر عوامل برگزارکننده مسابقات گفت: در طول ایام مسابقات عوامل اجرایی همواره به محض برخورد با ما با زبان تمسخر از واژه جعلی خلیج «ع ر ب ی» استفاده می‌‌کردند و یا می‌گفتند ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان تروریست هستند. این رفتار‌ها به این جا ختم نمی‌شد زیرا در کنار مسابقات نمایشگاهی راه‌اندازی شده بود که در آن با تمام توان وهابیت را تبلیغ می‌کردند و کتاب‌ها و آثارشان را هم به ما می‌دادند.

رفتار زشت رئیس هیئت داوران مسابقات
این قاری قرآن کریم از رفتار زشت رئیس هیات داوران مسابقات با خودش خبر داد و گفت: روز آخر مسابقات، نفرات برتر به ترتیب بر روی صندلی‌ها قرار می‌گرفتند حتی یکی از کارمندان اوقاف کویت به من گفت که شما نفر اول هستید اما هنگام استقرار بر روی صندلی‌ها من در بین ۵ نفر اول نبودم و هنگامی که گفتم ایران چه عنوانی کسب کرده من را به عقب راندند، از این رو به منظور اعتراض به نزد رئیس هیات داوران که فردی از عربستان صعودی بود رفتم اما وی با رفتار تندی به من گفت «روح روح رافضی؛ برو برو کافر». رفتار این داور در روز مسابقات و هنگام تلاوت هم جالب بود زیرا آیات پایانی سوره مبارکه «فرقان» به من افتاده بود من یک آیه به پایان طبق روال بم خواندم تا پس از آن اوج بخوانم و در آخر هم فرود داشته باشم اما به محض خواندن بم داور عربستانی فریاد زد که چرا تلاوت را تمام کردی یک آیه دیگر هم باید بخوانی.

مسئولان کشور پیگیر حقوق نمایندگان خود باشند
نماینده کشورمان در مسابقات کویت با درخواست از مسئولان مبنی بر پیگیری این اهانت‌ها گفت: در کویت نزد رئیس اوقاف این کشور رفتم اما وی در جواب من گفت اگر اعتراضی داری باید به صورت رسمی و دیپلماتیک مسئولان کشورتان این اعتراض را کتباً به ما اعلام کنند از این رو از مسئولان اعزام کننده درخواست می‌کنم پیگیر احقاق حقوق نمایندگان خود در مسابقات کشورهای دیگر باشند.

اذعان شرکت‌کنندگان به ظلم به نماینده ایران
وی با اشاره به حضور در محافل جانبی مسابقات گفت: پس از تلاوت در مسابقات، کویتی‌ها مرا برای تلاوت در برخی محافل دعوت کردند زیرا ظاهراً صدای من مورد پسند آنان بود حتی اغلب شرکت‌کنندگان نزد من می‌آمدند و نکات فنی تلاوت را از من می‌پرسیدند، همچنین همه افراد اذعان داشتند که عنوان نخست مسابقات از آن من است اما متأسفانه در روز آخر حتی بین پنج نفر اول هم جایی نداشتم و این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از شرکت‌کنندگان پس از اعلام نتایج نزد من می‌آمدند و می‌گفتند ما محزونیم و در حق شما ظلم عظیمی رخ داده است.
کرمانی در پایان با اشاره‌ به اینکه این رفتار‌ها ذره‌ای از محبت ما به «اهل‌بیت(ع)» کم نمی‌کند، گفت: دشمنان شیعه گمان کرده‌اند با چنین رفتار‌هایی می‌توانند ما را از راه خود گمراه کنند اما باید بگویم این رفتار‌ها ذره‌ای از محبت و ارادت ما به «اهل‌بیت(ع)» کم نمی‌کند و مطمئن باشند شیعیان برای اثبات حقانیت خاندان «رسول‌الله(ص)» تا پای جان ایستاده‌اند. قرعه‌‌کشی مسابقات به گونه‌ای بود که ما درست در روز شهادت حضرت «زهرا(س)» تلاوت کردیم، این اتفاق روحیه ما را برای تحمل مشکلات مضاعف کرد و به عشق حضرت «صدیقه طاهره(س)» هجمه‌های کویتی‌ها اثری روی ما نگذاشت.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها