بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
وقتی لئو عصبانی می شود
بعد از باخت آبی و اناری پوشان مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری، لئو مسی بیشتر از هر بازیکنی در فرودگاه بارسلون مورد سرزنش هواداران خشمگین قرار گرفت.
تدبیر24: بارسلونا این روزها دوران سختی را پشت سر می گذارد و با از دست دادن دو جام، تمام ارکان این باشگاه و در رأس آنها، تاتا مارتینو و لیونل مسی مورد انتقاد هواداران و برخی رسانه های اسپانیایی قرار گرفته اند.

به گزارش مارکا، در هنگام بازگشت کاروان بارسلونا از والنسیا و در فرودگاه "ال پرات" بارسلون، گروهی از هواداران بارسا، بازیکنان را به باد انتقاد گرفته بودند و یکی از آنها به شدت به مسی توهین می کرد و او را مورد سرزنش قرار می داد.

مسی که سعی می کرد خود را بی تفاوت نشان دهد، سرانجام زمانی که آن هوادار از لفظ "احمق" در مورد او استفاده کرد، صبر خود را از دست داد و رو به این هوادار عصبانی فریاد زد "برو به کارت برس، برو به کارت برس".

این اولین باری است که لئو مسی چنین واکنشی را در قبال یک هوادار از خود نشان می دهد. ویدیوی این موضوع هم اکنون یکی از پربیننده ترین ویدیوهای یوتیوب است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها