بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
یک روانشناس کودک بدترین راه برای تنبیه کودکان را ترساندن آنان دانست.
تدبير24:" مرضیه محبوبی" تصریح کرد: به دلیل اینکه سنین هشت و 9 ماهگی مرحله رشد کودک بوده و او به تازگی با دنیای اطراف خود آشنا می‌شود و افراد را بهتر می‌شناسد، ترس در این دوران طبیعی است.

وی افزود: از مهم‌ترین عوامل ترس در سنین دو تا سه سالگی نیز ورود به مکان‌های جدید، ترس از جدا شدن و نبود مادر است.

محبوبی اظهار کرد: والدین برای اینکه کودک با محیط جدید مثل مهد اخت بگیرد، باید او را از یک هفته تا 10 روز همراهی کرده تا او هر چه بهتر بتواند ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به ترس کودک از صداهای بلند گفت: چون رحم مادر مکانی آرام برای کودک بوده‌ و او یکباره در دنیای جدید رها شده و در شرایط بزرگتری قرار می‌گیرد، از صداهای اطرافش دچار ترس می‌شود.

محبوبی با اشاره به تاثیر والدین در ایجاد ترس در فرزند خود خاطرنشان کرد: والدین 70 تا 80 درصد در ترس کودک نقش دارند.

وی ادامه داد: این ترساندن به دو دلیل است، یا خود والدین از چیزهایی می‌ترسند و آن ترس را به کودک منتقل می‌کنند ‌یا اینکه فرزند خود را برای حرف شنو کردن دچار ترس می‌کنند.


برچسب ها: تدبير24 ، كودكان ، ترس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها