بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
وزیر آموزش و پرورش از تغییر کتاب های دو پایه در سال تحصیلی آینده خبر داد.
تدبير24: علی اصغر فانی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز زن در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: کتاب های پایه چهارم و هشتم برای سال تحصیلی آینده دارای تغییرات کلی خواهد بود.

وی افزود: بسیاری از کتاب‌های سال تحصیلی آینده از چاپ خارج شده و در انبارها قرار گرفته و با برنامه ریزی صورت گرفته است امسال هیچگونه مشکلی برای توزیع کتاب‌های درسی در سراسر کشور نخواهیم داشت.
وی به مشکلات ویرایشی کتاب های درسی در سال تحصیلی جاری اشاره و اضافه کرد: جلسه‌ای را با فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی داشتیم و مقرر شد دستورالعمل ویرایش فرهنگستان برای کتاب های درسی اجرا شود تا ایرادات کتاب های درسی کمتر از گذشته باشد.

تمدید اعتبار کارت بیمه طلایی فرهنگیان
وزیر آموزش و پرورش از تمدید اعتبار کارت بیمه طلایی فرهنگیان تا پایان اردیبهشت خبر داد.

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز زن در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: اسفند سال گذشته با مسئولان بیمه ایران جلسه‌ای داشتیم و تفاهم نامه‌ای به امضا رسید و تا نهایی شدن این تفاهم نامه قرار شد که بیمه قبلی تا پایان اردیبهشت تمدید شود.
وی افزود: تغییراتی در بیمه طلایی فرهنگیان داده شده است که پس از نهایی شدن آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: حق بیمه‌ای که بابت بیمه طلایی از حساب معلمان کسر شده است به حساب آنان واریز می‌شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها