بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
وزارت ورزش و جوانان علاوه بر انتشار رقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی استقلال، دریافتی آبی‌پوشان را اعلام کرد.
تدبیر24: وزارت ورزش و جوانان علاوه بر انتشار رقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی استقلال، دریافتی آبی‌پوشان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی شفاف‌سازی هزینه‌های ورزش حرفه‌ای را یک خواست عمومی از سوی مردم و رسانه‌ها اعلام کرد و گفت: خوشحالیم بعد از سال‌ها این مهم با تدبیر و مدیریت وزیر ورزش و جوانان و همراهی مجموعه مدیریتی وزارتخانه، به ویژه دکتر خادم معاون وزیر و نماینده تام الاختیار وزیر در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این زمان میسر شد. امیدوارم با حمایت و همراهی مسئولان، نمایندگان، مردم و به خصوص رسانه‌ها این روند مطلوب برای جلوگیری از برخی مفاسد در ورزش ادامه داشته باشد.

وی افزود: بعد از اعلام امادگی سرمربی و مدیر عامل باشگاه استقلال برای انتشار مبالغ قرارداد و هزینه های این تیم در فصل گذشته، این موضوع با دکتر خادم مطرح شد و با مساعدت ایشان که در بحث شفاف سازی هزینه های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار پیگیر است، ریز مبالغ دریافتی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال برای اطلاع عموم  و رسانه ها اعلام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان در موضوع شفاف‌سازی قراردادهای ورزش حرفه‌ای به ویژه فوتبال جدی است و این مهم را با هدف حفظ سرمایه‌های مردم و کشور با همراهی دولت، مردم و رسانه‌ها با قاطعیت دنبال خواهد کرد.

ناظمی در پایان با تقدیر از پیشگامی برخی باشگاه‌ها و مدیران در اعلام صحیح هزینه‌های باشگاه‌شان گفت: شفاف‌سازی هزینه‌های فوتبال حرفه‌ای برنامه مهم دکتر گودرزی است و خوشحالیم که این تصمیم با استقبال مردم، مسئولان، نمایندگان مجلس و حتی برخی مدیران عامل، مربیان و بازیکنان تیم‌ها روبرو شده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها