بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود. پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال قبل از شروع این رقابت‌ها در گزارشی به بررسی بازی‌های این مرحله پرداخته و از بازی استقلال ایران و بوریرام تایلند به عنوان حساس‌ترین بازی یاد کرده است.

در این گزارش درباره بازی استقلال و بوریرام نوشته شده است: در حالی که سه بازی دیگر این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی سخت و دشوار هستند، بازی استقلال و بوریرام به نظر بازی متفاوتی با سه بازی دیگر است. استقلال با دو قهرمانی در قاره عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. آبی‌های تهران در سال‌های 1970 و 1990 توانسته‌اند به قهرمانی در این رقابت‌ها دست یابند. در سوی مقابل حریف تایلندی دومین حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند.

به گزارش ایسنا، شاگردان امیر قلعه‌نویی با قهرمانی در لیگ ایران توانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند. در تیم استقلال جواد نکونام نقش محوری دارد و از ارکان صعود استقلالی‌ها بوده است. آرش برهانی نیز در خط حمله وظیفه‌ گلزنی را بر عهده دارد. کاپیتان استقلال فرهاد مجیدی 37 ساله است که امید دارد بتواند این فصل با استقلال دومین قهرمانی خود در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. مجیدی یک بار در سال 2003 زمانی که در العین بود، توانست این جام را فتح کند.

در سوی مقابل بوریرام در گروه خود در این فصل شگفتی خلق کرد و توانست با کنار زدن مدعیان به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند. آنها در دور مقدماتی با گوآنگ‌ژوی چین، کاشیوا ریسول و اف‌سی سئول همگروه بودند. تایلندی‌ها برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا موفق شدند بنیادکار ازبکستان را از پیش رو بردارند. این تیم تحت نظر اسکات کوپر توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این سرمربی انگلیسی بوریرام را با ترکیبی از بازیکنان تایلندی و اسپانیایی نظیر برونو هررو و خسوس بروکال ترکیب کرده است. کاپیتان این تیم تایلندی سوچائو نوتنوم است.

سایت فیفا در ادامه درباره اظهارنظر اسکات کوپر، سرمربی تایلندی بوریرام نوشته است: کوپر قبل از بازی بوریرام و استقلال درباره‌ این بازی می‌گوید: ورزشگاه آزادی ورزشگاه بزرگی است. استقلال تیمی با هواداران زیاد است. می‌دانیم که جو ورزشگاه سنگینی انتظار ما را می‌کشد اما اگر بتوانیم بازی خودمان را به آنها تحمیل کنیم، این هواداران هستند که در پایان ناامید می‌شوند. بعضی مواقع تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند، بازی کردن در خانه به ضررشان می‌شود و امیدواریم این اتفاق در بازی با استقلال رخ دهد.

برنامه بازی‌های یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا:

استقلال ایران - بوریرام تایلند

الاهلی عربستان -‌ اف‌سی‌سئول کره‌جنوبی

کاشیوا ژاپن - الشباب عربستان

گوآنگ‌ژو چین - لخویا قطر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها