بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج آزمون دکترای تا ساعت ۱۸ امروز از طریق سایت سنجش آموزش کشور گفت: در این مرحله ۴۹ هزار و ۳۵۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
تدبیر24: ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 93 تا ساعت 18 امروز یکشنبه 31 فروردین‌ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی افزود: در این مرحله 49 هزار و 350 نفر مجاز به انتخاب رشته می‌شوند و از سوم تا 6 اردیبهشت‌ماه برای انتخاب رشته از طریق سایت سنجش آموزش کشور مهلت خواهند داشت.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بخشی از این افراد در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه برای طی فرآیند بررسی سوابق علمی و پژوهشی به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

آزمون دوره دکترای نیمه‌متمرکز سال 1393 در 16 اسفندماه سال 92 در 8 گروه آموزشی و 267 کدرشته امتحانی با حضور  240 هزار و 367 داوطلب برگزار  شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها