بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
مرضيه برومند معتقد است كه چون با عشق فيلم و سريال‌هايش را مي‌سازد اين‌گونه مورد توجه مردم قرار مي‌گيرد.
تدبیر24: وي معتقد است: متاسفانه دنياي ما دنياي خيلي خشني است. ما هنرمندان سعي مي‌كنيم اين دنيا را بهتر كنيم و دنيايي پر از عشق را بسازيم. به نظر من چون با عشق فيلم و سريال‌هايم را مي‌سازم اين‌گونه مورد توجه مردم قرار مي‌گيرد. به قول معروف هر آنچه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند.

برومند در ادامه در خصوص «شهرموش‌هاي 2» هم گفت: ما هزينه‌هاي زيادي براي اين فيلم انجام داديم. فيلمبرداري كار كمي بيشتر از آن چيزي كه فكر مي‌كرديم طول كشيد. دكورهاي ويژه و اختصاصي براي اين فيلم ساخته شد كه با توجه به هزينه‌هاي بالاي اين روزها كمي كار ما را سخت كرد. گذشت آن زماني كه با 200 ميليون مي‌شد يك فيلم ساخت. الان هزينه فيلم «شهر موش‌هاي2» تاكنون حدود 7 ميليارد تومان شده است. به هر حال همه مراحل ساخت فيلم تمام شد و ما مراحل تدوين و موسيقي و كارهاي بعدي فيلم را كه در واقع كارهاي پاياني است، انجام مي‌دهيم.

برومند افزود: شايد برايتان جالب باشد كه بگويم آرزوهاي شخصي‌ام بيشتر از آرزوهاي اجتماعي‌ام نيست. آن آرزوهايي كه براي خانواده‌ام و مردم جامعه‌ام و هم‌ميهنانم و همه مردم جهان دارم بايد بگويم كه هنوز به آنها نرسيده‌ام. متاسفانه دنياي ما دنياي خيلي خشني است. ما هنرمندان سعي مي‌كنيم اين دنيا را بهتر كنيم و دنيايي پر از عشق را بسازيم. مشكلي در دنياي فعلي‌مان داريم و آن اين است كه متاسفانه اين روزها خيلي روي فرديت صحبت مي‌شود و مردم ما از كارهاي اجتماعي دوري مي‌كنند. اين واژه «من» همه ما را بيچاره كرده. بايد از «من» به «ما» برسيم. ما اگر كارهاي اجتماعي را در نظر بگيريم قطعا موفق‌تريم. من دوست دارم طرفدارانم بيشتر به «ما» فكر كنند تا به «من».
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها