بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
تورنمنت بین المللی کشتی آذربایجان
تورنمنت بین المللی کشتی آذربایجان که در ۴ بخش نوجوانان و جوانان فرنگی و آزادکار در باکو برگزار می‌شود با کسب ۳ مدال برای ایران در مسابقات کشتی فرنگی جوانان پیگیری شد.
تدبیر24:   فرنگی‌کاران جوان ایرانی که با  9 نماینده در 8 وزن این مسابقات شرکت کرده بودند  با کسب 2 مدال طلا و یک برنز  پس از جمهوری آذربایجان، گرجستان و ترکیه در رده چهارم تیمی قرار گرفتند.
در دیدارهای پایانی این تورنمنت، ایران 2 فینالیست داشت. پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم پس از شکست دادن فرنگی‌کارانی از ترکیه و قزاقستان راهی فینال شد. بویری در دیدار پایانی هم در یک نمایش طوفانی ظرف یک دقیقه تامرلان شادوکایف از قزاقستان را 8 بر صفر برد و با شایستگی قهرمان شد. در 120 کیلوگرم هم بابک رزمپوش پس از غلبه بر حریفانی از گرجستان و ترکیه فینالیست شد. ساموکا دارچیا از گرجستان را 4 بر صفر شکست داد و قهرمانی را جشن گرفت. غیر از این 2 طلا ادریس ابراهیمی هم در وزن 84 کیلوگرم یک برنز برای ایران به ارمغان آورد.
در این مسابقات 8 تیم ایران، گرجستان، جمهوری آذربایجان، مجارستان، سوئیس، قزاقستان، ازبکستان و ترکیه حضور داشتند که در نهایت آذربایجان 6 طلا گرفت و 2 طلای دیگر هم سهم ایران بود. ایران با نفرات دوم خود در این تورنمنت شرکت کرده است. به برندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب 500 ، 300  و 150 دلار جایزه نقدی اهدا شد. عبدالله چمن گلی سرمربی ایران درباره ارزیابی خود از این مسابقات و نتایج ایران گفت : از نتایج به دست آمده راضی‌ام . ما با نفرات دوم خود در این مسابقات شرکت کرده بودیم و کسب 3 مدال نتیجه مطلوبی محسوب می شود.
نتایج کامل فرنگی‌کاران تیم ایران به شرح زیر است:
50 کیلوگرم:‌ محمد پیامنی ابتدا کوانیسن بیریکازینوف از قزاقستان را ضربه فنی کرد. پیمانی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 16-7 مغلوب ایسلومجون باکسراموف از ازبکستان شد. در پی فینالیست نشدن کشتی گیر ازبک، پیامنی از جدول مسابقات حذف شد.
55 کیلوگرم: بهروز ملکی در گام اول دمیر زارلی خانوف از قزاقستان را ضربه فنی کرد، ملکی در دیدار نیمه نهایی 6 بر 4 مغلوب  ساکت قلی‌اف از جمهوری آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. ملکی در جدال برای برنز برابر رامیز ممدوف، دیگر کشتی‌گیر آذربایجانی رفت و در شرایطی که داوری ناعادلانه‌ای بر مسابقه حاکم بود 7 بر 6 بازنده شد و دستش از مدال از دور ماند.
60 کیلوگرم: مهران داداشی در نخستین کشتی خود 8 به صفر مغلوب گیزو ملادزه از گرجستان شد و در پی صعود نکردن ملادزه به فینال داداشی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
66 کیلوگرم:‌ حسین خواجه‌وند در کشتی نخستش 14 بر 6 به  دگ مراد ترکیه‌ای باخت. فینالسیت نشدن مراد موجب حذف خواجه‌وند از جدول مسابقات شد.
74 کیلوگرم: ایران در این وزن 2 نماینده داشت؛ محمد فلاح حمید آبادی و پیام بویری . فلاح در کشتی اول خود 7 بر 6 به دیاربک  شاریپوف از ازبکستان باخت و حذف شد اما بویری در کشتی اول خود 8 بر صفر بسار یمره از ترکیه را مغلوب کرد. او در نیمه نهایی به مصاف  میراس  بارشیلکوف از قزاقستان رفت و با پیروزی 8 بر 6 برابر حریفش فینالیست شد. حریف بویری در فینال تامرلان شادوکایف دیگر کشتی‌گیر قزاق بود. بویری 8 بر صفر بر این حریفش پیروز شد و مدال طلا را به گردن آویخت.
84 کیلوگرم: ادریس ابراهیمی نماینده ایران در این وزن در کشتی نخست خود 8 بر صفر مغلوب اسلام عباس‌اوف از آذربایجان شد. در پی فینالیست شدن عباس‌اوف ،ابراهیمی به جدول شانس مجدد راه یافت. ابراهیمی با پیروزی با ضربه فنی مقابل خسین موتسولگوف از قزاقستان راهی دیدار رده‌بندی شد. شالوا کاچیدزه از گرجستان حریف ابراهیمی در این دیدار بود که ادریس در یک کشتی پرهیجان 13 بر 12 به برتری رسید.
96 کیلوگرم: محمد ابراهیمی در گام نخست 3 بر 2 به زمیر مگمدوف از آذربایجان باخت و حذف شد.
120 کیلوگرم: بابک رزمپوش در کشتی نخست خود 10 بر 7 زوراب گدخائوری از گرجستان را شکست داد. حریف رزمپوش در دیدار نیمه نهایی توران تولگا از ترکیه بود که فرنگی‌کار ایرانی با شکست 6 بر 5 حریفش پای به فینال گذاشت. نماینده سنگین وزن ایران در دیدار پایانی برابر ساموکا دارچیا از گرجستان 4 بر صفر پیروز شد. البته در این مسابقه کشتی‌گیر گرجستانی 3 اخطاره شد و کشتی ادامه پیدا نکرد.
تورنمنت آذربایجان امروز (دوشنبه) و فردا (سه شنبه) با برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان آزادکار پیگیری می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها