بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
انتشار قراردادهای تیم های استقلال و پرسپولیس نکات مهمی را به همراه داشت. یکی از مهترین نکات این لیست گرانتر بودن دایی از قلعه‌نویی بود.
تدبیر24: با انتشار رسمی قرارداد تیم های استقلال و پرسپولیس مشخص شد قرارداد دایی تقریبا 450 میلیون تومان از امیر قلعه نویی بیشتر است. نکته مهم درباره قرارداد دایی با پرسپولیسی ها با دایی این است که دایی به ازای این قرارداد از دریافت 350میلیون طلب قبلی اش صرف نظر کرد دایی اما در میان پرسپولیسی ها تنها کسی بود که قراردادش کاملا شفاف و بدون هیچ نوع متمم قبلی یا بعدی امضا شده است. او به عنوان یکی از افراد نمونه در پرداخت مالیات هایش، میزان مالیات 20 درصدی اش را هم خودش می پردازد.

یعنی دایی بعد از کسر مالیات از قراردادش تنها یک میلیارد و 410 میلیون دریافتی خواهد داشت. او با این رقم 110 میلیون از همتای استقلالی اش بیشتر گرفته است. رقیبی که سال پیش از آن را قهرمان لیگ برتر شده بود و پر عنوان ترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران است. اگرچه دایی در کادرفنی خود 6 دستیار 200 میلیون تومانی دارد، که افزودن مبلغ آنها به رقم دریافتی سرمربی این عدد را به 3 میلیارد می رساند، قلعه نویی هم تقریبا پروژه مشابه ای داشته است. کادر 21 نفره دستیاران او هم تقریبا به همان 3 میلیارد تومان می رسد.

قلعه نویی که در همه سال های قبل بالاترین دریافتی را بین مربیان لیگ داشت اگرچه این فصل نتیجه خوبی نگرفته اما رکوردش به این واسطه شکسته شد که رویانیان برای آشتی با دایی به رقم دریافتی دایی از راه  آهن یک رقم اضافه کرد و او را از چند صد میلیونی، چند میلیاردی کرد!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها