بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
دبیر کمیته ملی شیر مدارس گفت: اختصاص بخشی از بودجه هدفمندی یارانه‌ها به مقوله شیر مدارس به تصویب هیئت هدفمندی در کمیسیون سلامت و امنیت غذایی بستگی دارد.
تدبیر24: داریوش احمدی درخصوص اختصاص بخشی از بودجه هدفمندی یارانه‌ها به مقوله شیر مدارس اظهار داشت: این موضوع به نظر هیئت هدفمندی در کمیسیون سلامت و امنیت غذایی بستگی دارد یعنی اگر آنها تائید کنند بخشی از بودجه هدفمندی یارانه‌ها به توزیع شیر در مدارس اختصاص می‌یابد که هنوز خبری به دست ما درخصوص تصویب این موضوع نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر این بودجه تصویب شود، توزیع شیر در تمام مقاطع تحصیلی انجام می‌شود؟ گفت: این موضوع بستگی به رقم اعتبار تخصیص یافته دارد.

دبیر کمیته ملی شیر مدارس با اشاره به ادامه توزیع شیر در برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان و خوزستان عنوان کرد: در این استان‌ها اعتبار لازم دیر به دستشان رسید بنابراین هنوز توزیع شیر ادامه دارد تا به 25 نوبت توزیع دست یابند.

احمدی ادامه داد: استان‌ها مجاز به توزیع شیر طعم‌دار نبودند چرا که تلاش ما ترویج و فرهنگ‌سازی مصرف شیر تازه بدون افزودنی است، به همین دلیل شیر مدارس طعم‌دار نمی‌شود.

شیر مدارس قرار بود تا در تمام مقاطع تحصیلی توزیع شود اما کمبود اعتبار توزیع شیر را به مدارس ابتدایی و متوسطه اول محدود کرد و در سال تحصیلی جاری 100 میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر مدارس اختصاص یافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها