بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
همچنین کل بدهی های خارجی کشور در کوتاه مدت در پایان همین دوره 644 میلیون دلار و به صورت میان مدت و بلندمدت 5 میلیارد و 987 میلیون دلار برآورد شد.
تدبیر24: بانک مرکزی، رقم کل بدهی های خارجی ایران در پایان دی ماه سال ۹۲ را ۶ میلیارد و ۶۳۱ میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش مهر، بانک مرکزی کل بدهی های خارجی ( تعهدات بالفعل) کشور در پایان بهمن ماه سال ۹۲ (براساس سررسید اولیه بدهی ها) را ۶ میلیارد و ۶۳۱ میلیون دلار اعلام کرد.

همچنین کل بدهی های خارجی کشور در کوتاه مدت در پایان همین دوره ۶۴۴ میلیون دلار و به صورت میان مدت و بلندمدت ۵ میلیارد و ۹۸۷ میلیون دلار برآورد شد.

بر اساس این آمار، رقم کل بدهی ارزی ایران در پایان فروردین ماه سال گذشته ۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار، در پایان اردیبهشت ۷ میلیارد و ۲۲۶ میلیون دلار، در پایان خرداد ۷ میلیارد و ۱۱۴ میلیون دلار، در پایان تیرماه ۷ میلیارد و ۸۶ میلیون دلار، در پایان مردادماه ۶ میلیارد و ۸۷۳ میلیون دلار، در پایان شهریور ۶ میلیارد و ۲۹۸ میلیون دلار، در پایان مهرماه ۶ میلیارد و ۱۷۸ میلیون دلار، در پایان آبان ۵ میلیارد و ۸۶۷ میلیون دلار و در پایان آذرماه ۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون دلار است.

همچنین پیش از این، بانک مرکزی کل بدهی های خارجی در پایان سال گذشته را ۷ میلیارد و ۶۸۲ میلیون دلار اعلام کرده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها