بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
وزیر ورزش حمایت نمایندگان از شفاف سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر حاکمیت و اجرای قانون در ورزش حرفه ای را موجب دلگرمی مسئولان ورزش در ادامه راهی که برای تحقق هدف "ورزش پاک، معنوی و معرفتی" در پیش گرفته اند دانست.
تدبیر24: وزیر ورزش حمایت نمایندگان از شفاف سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر حاکمیت و اجرای قانون در ورزش حرفه ای را موجب دلگرمی مسئولان ورزش در ادامه راهی که برای تحقق هدف "ورزش پاک، معنوی و معرفتی" در پیش گرفته اند دانست.

متن نامه گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به ریاست مجلس شورای اسلامی به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام

نامه تقدیر و تشکر نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی در رابطه با اقدامات وزارت ورزش و جوانان در شفاف سازی قراردادهای فوتبال و تاکید بر حاکمیت و اجرای قانون در ورزش حرفه ای، موجبات دلگرمی مسئولان ورزش در ادامه راهی که برای تحقق هدف "ورزش پاک، معنوی و معرفتی" در پیش گرفته اند را فراهم کرد.

بدون شک حساسیت مجلس شورای اسلامی نسبت به تقویت بنیه های فرهنگی و ارزشی در ورزش و حمایت همه جانبه نمایندگان محترم از رشد متوازن و پایدار ورزش، پشتوانه ای بزرگ برای ورزش در همه ابعاد خواهد بود و عزم مسئولان و جامعه ورزش کشور را در انجام وظایف خود که همانا ایجاد شرایط مطلوب و مبتنی بر ارزش های اسلامی است جدی تر از پیش خواهد نمود.

وزارت ورزش و جوانان با سپاس گذاری از این حمایت به هنگام و ارزشمند نمایندگان عزیز، امیدوار است که با عنایات خداوند منان و حمایت و همکاری همه نهادهای دلسوز نظام و به ویژه مجلس شورای اسلامی، دستگاههای اجرایی و نظارتی، صدا و سیما، و مجموعه رسانه های خبری و ورزشی بتواند مسئولیت های قانونی خود را در رشد و اعتلای همه ابعاد همگانی، قهرمانی، و حرفه ای ورزش و رساندن آن به جایگاه درخور و متناسب با شآن ملت بزرگ و شریف ایران به انجام رساند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها