بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز(4 اردیبهشت ماه) با رقابت های اوزان 61، 70، 74 و 97 کیلو گرم در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد و سه نماینده دیگر کشورمان به فینال رسیدند.
تدبیر24: در روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل بازار بازار قلی یف از قرقیزستان دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک پکن با نتیجه 7 بر 4 به برتری دست یافت. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل دولت نیازبیکوف از قزاقستان دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک لندنبا نتیجه 10 بر 4 به برتری رسید تا راهی دیدار نهایی شود.
 
در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل هیو لینگ از چین با نتیجه 12 بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 12 بر یک (با ضربه فنی) مقابل کان تات از ویتنام به پیروزی دست یافت و به نیمه‌نهایی رسید. حسین‌خانی در این مرحله هم با نتیجه 10 بر صفر از سد اختیار نوروزوف، دارنده مدال نقره 2011 آسیا از ازبکستان به پیروزی رسید و به فینال 70 کیلو راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال طلا با نماینده تاجیکستان دیدار خواهد کرد. در این وزن 12 کشتی‌گیر وزن کشی کردند.
 
در وزن 74 کیلوگرم که 13 کشتی گیر حضور دارند رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ریوچی یامانکا از ژاپن با نتیجه ده بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.افضلی در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر صفر از سد چونگیائو ژانگ، دارنده مدال نقره 2013 آسیا از چین گذشت و به فینال رسید.
 
حامد طالبی زرین کمر در نخستین مبارزه خود با نتیجه 10 بر صفر از سد ژی ژانگ از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الیهان ژومایف از قزاقستان با نتیجه 4 بر 7 مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر قزاق در دور بعد طالبی زرین کمر از دور رقابتها کنار رفت.

گفتنی است در رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا که روز گذشته در آستانه قزاقستان به پایان رسید تیم ملی ایران صاحب سه مدال طلا توسط سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم شد و مهران رضازاده در 57 کیلوگرم به عنوان پنجمی رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها