بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: 60 درصد از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
تدبیر24:  دکتر آزادی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پوشش بیمه‌ای همگانی یکی از اهداف سازمان بود که امسال بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت ابلاغ شد.
 
مدیر کل بیمه سلامت لرستان با اعلام شروع اجرای طرح پوشش بیمه‌ی همگانی در این استان از اول اردیبهشت‌ماه، گفت: کسانی می‌توانند تقاضانامه پر کنند که فاقد هرگونه پوشش بیمه سلامت یا درمان هستند، از این رو بیمه‌شدگان تحت پوشش سایر سازمان‌های بیمه‌گر از قبیل سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد و خدمات درمانی نیروهای مسلح مشمول این طرح نیستند.
 
وی تاکید کرد: افراد فاقد بیمه به‌ منظور ثبت‌نام اولیه صرفا می‌توانند به سامانه اینترنتی سازمان بیمه سلامت ایران Bimehsalamat.ir مراجعه کنند.
 
آزادی گفت: هدف اصلی این طرح آن است که هیچ فرد فاقد پوشش بیمه‌ای در کشور نداشته باشیم. چرا که افرادی که فاقد دفترچه بیمه هستند، به لحاظ درآمدی در سطح پایین جامعه قرار گرفته‌اند.
 
وی مهمترین راهبرد سازمان را در این میان کاهش مراجعه‌ی حضوری برای ثبت‌نام دانست و متذکر شد: هدف ما بهینه‌سازی بیمه سلامت با نگاه رفاه اجتماعی است به نحوی که بتوانیم کاهش پرداخت از جیب مردم را شاهد باشیم.
 
مدیرکل بیمه سلامت تاکید کرد: این بیمه فقط مخصوص شهروندان و حاشیه شهرها بوده و به روستایی‌ها اختصاص ندارد چرا که همان بیمه‌ی روستایی و عشایر برای روستاییان قبلا انجام شده و روستاییان نیازی به ثبت‌نام ندارند.
 
مدیرکل بیمه سلامت با بیان اینکه 60 درصد از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند عنوان کرد: در حال حاضر 13 دفتر پیش‌خوان دولت با سازمان بیمه سلامت لرستان طرف قراردارد، هستند. حدود 80 تا 100 هزار نفر از جمعیت استان لرستان فاقد پوشش بیمه‌ای هستند.
 
وی با بیان اینکه 800 موسسه و مراکز درمانی در سطح استان با بیمه‌ی سلامت استان قراردارند گفت: از این تعداد 109 مرکز روستایی و مابقی مراکز تشخیص درمانی شهری، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها هستند.
 
آزادی با بیان اینکه در حال حاضر 139داروخانه در سطح استان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: تمام داروخانه ها در سطح استان با سازمان قرارداد، دارند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها