بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
تدبیر24:  تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران با ادامه درخشش کشتی گیران خود در روز دوم و راهیابی سه آزادکار کشورمان به فینال بیست و هفتمین دوره رقابت های قهرمانی بزرگسالان 2014 آسیا، بار دیگر اقتدار خود را در قاره کهن به رخ کشید تا در آستانه کسب شش مدال طلا قرار گیرد.

انتظار آزادکاران کشتی ایران برای سه طلا در دومین روز رقابت های قهرمانی آسیا
در پایان مرحله مقدماتی روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا مسعود اسماعیل پور، رضا افضلی و مصطفی حسین خانی به ترتیب در وزن های 61، 74 و 70 کیلوگرم به دیدار نهایی این مسابقه ها راه یافتند.
 
در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل «ریوچی یامانکا» از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله برابر «جانگ ژانگ» ازچین با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و فینالیست شد.
 
حریف افضلی در دیدار پایانی «پاریو جان آناربات» از مغولستان است.
 
در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل «هیو لینگ» از چین با نتیجه 12 بر یک به برتری دست یافت. وی دور دوم مقابل «دوکان تات» از ویتنام در حالی که با نتیجه 12 بر یک پیش بود با ضربه فنی پیروز شد.
 
حسین خانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «اختیار نوروزاف» نفر نهم بازیهای المپیک 2012 لندن رفت که با اقتدار و با نتیجه 10 بر صفر این حریف ازبکی را از پیش رو برداشت و به فینال راه یافت.  
 
حسین خانی برای کسب مدال طلا بعد ازظهر امروز (پنجشنبه) باید با «سومیرشو وخیدوف» از تاجیکستان مبارزه کند.
 
مسعود اسماعیل پور نماینده تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در وزن 61 کیلوگرم هم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل «بازار بازار قلی یف» دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک 2012 لندن از قرقیزستان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 2 وی را از پیش رو برداشت.
 
اسماعیل پوردر مرحله نیمه نهایی در یک کشتی حساس و دیدنی و در حالی که کشتی گیر قزاقستانی از حمایت تماشاگران میزبان و داوران بهره می برد با نتیجه 14 بر 9 مقابل «دولت نیازبیکوف» به پیروزی رسید و فینالیست شد.
 
مسعود اسماعیل پور برای کسب مدال باید به مصاف «باجینش باجرانگ» از هندوستان برود.
 
در وزن 61 کیلوگرم «دولت نیازبیکوف» در کشتی قبلی خود موفق شده بود «دلشاد منصوراف» ازبکستانی قهرمان رقابت های جهانی در سال های 2003 و 2005 را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
 
حامد طالبی زرین کمر هم در وزن 97 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود با نتیجه 10 بر صفر از سد «ژی ژانگ» از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل «علی خان ژومایف» از قزاقستان با نتیجه 4 بر 7 مغلوب شد. طالبی باید توجه به شکست کشتی گیر قزاق مقابل موسی یف قرقیز از دور رقابت ها کنار رفت.
 
رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز گذشته در آستانه قزاقستان به پایان رسید که تیم ملی ایران صاحب سه مدال طلا توسط سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم شد و مهران رضازاده در 57 کیلوگرم پنجم شد.
 
ایران پس از اولین دوره در سال 1979 ( جو تانداروی هند) از سال 1981 تا 1997 یازده سال پیاپی قهرمان آسیا شده و پس از آن در سال 2001 ( اولان باتور مغولستان) برای سیزدهمین بار به قهرمانی رسید و این قهرمانی را در سال های 2003 ( دهلی هند)، 2004 ( تهران) ، 2005 ( ووهان چین) ، 2006 ( آلماتی قزاقستان)، 2007 ( بیشکک قرقیزستان ) ، 2009 ( پاتایای تایلند) 2010 ( دهلی هند) و 2012 ( گومی کره جنوبی) جام قهرمانی آسیارا بالای سر برد.
 
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران تاکنون از 26 دوره برگزار شده رقابت های قهرمانی آسیا، 21 مرتبه قهرمان شده است. تیم کشتی آزاد ازبکستان سه دوره و ژاپن و هند نیز هر کدام یک دوره در این رقابتها به قهرمانی دست یافتند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها