بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
سایت اصولگرای حرف نو نوشت:
رهبر معظم انقلاب بارها و بارها مسئله جنگ نرم ، ناتوی فرهنگی و از این قبیل مسائل را مطرح کرده اند و از مسئولین درخواست کرده اند که به فرهنگ جامعه توجه ویژه ای...
تدبیر24 منتقدین: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها مسئله جنگ نرم ، ناتوی فرهنگی و از این قبیل مسائل را مطرح کرده اند و از مسئولین درخواست کرده اند که به فرهنگ جامعه توجه ویژه ای داشته باشند اما آقای وزیر کجاست عمل به بیاینه 10 خطی که دو ماه پیش صادر کردید ؟!

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی امام خمینی در حالی از چهارشنبه رسما آغاز بکار کرد که پیش بینی رسانه ها از حضور برخی کتب غیر مجاز و انتشارات انحرافی به حقیقت انجامید .

انتظار می رفت آقای جنتی وزیر ارشاد دولت تدبیر با توجه به بیانیه بلندی که بعد از ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب از وضعیت فرهنگی کشور در دیدار با اعضای خبرگان در تبعیت از فرامین آن معظم له صادر کرد حداقل دو ماه به سخنان خود پایبند باشد و برای اعتلای فرهنگ کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی گسترده دشمن قدم برمی داشتند اما متاسفانه حرف آقای جنتی حرف نبود و در عمل نعل وارونه می زند !

روز گذشته حضرت آیت الله جنتی پدربزرگوار وزیر ارشاد در خطبه نماز جمعه در تذکری به این وزارت خانه گفت: ( وزارت ارشاد باید اسلامی فکر کرده، تصمیم گرفته و برخورد کند تا مبادا کتابی که رنگ اسلامی نداشته و بلکه ضد اسلامی است، نشر یافته و پخش شود.  باید مراقب این ویروس‌هایی که می‌رویند و آثار فرهنگی را فاسد می‌کنند بود و علف‌های هرزه‌ای که مانع رشد شکوفه‌ها می‌شوند قطع کرد )
متاسفانه هر روز گزارش هایی از حضور برخی ناشران و کتب انحرافی در نمایشگاه کتاب در رسانه ها می بینیم . از کتب انحرافی خاندان شیرازی ها تا برخی ناشران حامی فتنه ، کتب فرقه های ضاله ‌( کتب دراویش و وهابیت) و رمان های مستهجن از جمله خبرهایی بود که در روزهای نخست نمایشگاه کتاب رسانه ای شد و معلوم نیست مسئولان وزارت ارشاد چرا اجازه ورود و حضور چنین کتاب هایی را در نمایشگاه صادر کرده اند ! چه کسی پشت پرده حضور کتاب های انحرافی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب می باشد ؟!

با توجه به تشدید فعالیت دشمن در این حوزه و آسیب هایی که به فرهنگ کشور در سال های اخیر وارد شده است بر حساسیت و اهمیت کار وزارت ارشاد در این برهه از زمان افزوده می شود اما متاسفانه عده ای از مسئولان این وزارت خانه به دلیل عدم درک عمیق از فاجعه فرهنگی که در حال رخ دادن هست در خواب غفلت به سر می برند و صد افسوس که بعضی دیگر اسیر تفکرات انحرافی شده اند . نگارنده آقای جنتی را نه در خواب غفلت می بیند و نه ایشان را منحرف می نامد بلکه توصیه ما به آقای وزیر که به گفته خود تحمل انتقاد و پیشنهاد دارد، این است که ضمن دوری از دو طیف مذکور اگر دلتان به حال فرهنگ اسلامی می سوزد باید منحرفان را از ادامه راه پیاده و آنهایی که هنوز در خواب به سر می برند را بیدار کنید که در غیر این صورت مهاجرانی ها از داخل این وزارت خانه تولید خواهد شد . 

انتقاد ما تنها به انتشار و حضور کتاب های منحرف در نمایشگاه نیست بلکه این وادادگی فرهنگی شاخه های بسیاری دارد .قبح زدایی در سینما ، مجوز انشار کتب انحرافی ، حمایت و دیدار با حامیان فتنه و....  آیا مسئولان فرهنگی از اوضاع حاکم بر پارک ها و مراکز تفریحی خبر دارند ؟ بدحجابی هایی که به سمت کشف حجاب رفته را دیده اید ؟! تابستان شروع شده چرا باید منتظر شنیدن گزارش های بی حیایی دختران و پسران باشیم ؟ آیا از آغاز راه این دولت فکری برای این فاجعه بزرگ که محصول بی خوابی دشمن برای نابود کردن فرهنگ اسلامی و غیرت دینی مردم ما هست کرده اند یا خواب هستند هنوز ؟!  

رهبر معظم انقلاب بارها و بارها مسئله جنگ نرم ، ناتوی فرهنگی و از این قبیل مسائل را مطرح کرده اند و از مسئولین درخواست کرده اند که به فرهنگ جامعه توجه ویژه ای داشته باشند اما آقای وزیر کجاست عمل به بیاینه 10 خطی که دو ماه پیش صادر کردید ؟! چرا دارید نعل وارونه می زنید ؟

به وزیر محترم ارشاد هشدار می دهیم که در صورت ادامه روند کنونی از فرهنگ اسلامی تنها اسم خواهد ماند و قطعا شما به عنوان وزیر وزارت خانه ارشاد و فرهنگ اسلامی باید پاسخ گوی دل های سوخته و خون شهدا باشید . 

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است شنیده ایم چندی پیش در یکی از جلسات صداو سیما با حضور مسئولان دولت مقوله فرهنگ را جز اولویت های رده چندمی نام برده اند و تاکید فقط بر روی اقتصاد بوده است . بد نیست این جمله راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی را یادآوری کنیم که : رشد اقتصادی بدون توجه به فرهنگ نه مفید و نه امکان پذیر است .
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
mostafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
0
خوشم میاد ازتون اما یه انتقاد در مقابل انتقاد دیگرا ونوع مطالبتون در مورد مخالفان ادبایات بهتری داشته باشید این محدو خبر گزاریه که انتقاد از دولت هم داره ولو کم اما در شیوه نگارش ونوع حرف زدن بهتر عمل کنید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها