بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
فيلم "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" با فروش يك ميليارد و 375 ميليون تومان پيشتاز جدول فروش فيلم‌ها است.
با 21 روز نمايش از اكران عيد فطر در سينماي تهران و شهرستان فيلم‌ها رويه آرامي را در پيش گرفته كه در اين ميان فروش بالاي "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" و فروش پايين فيلم "هيچ كجا، هيچ كس" به چشم مي‌خورد. 

فيلم "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" به كارگرداني "پوران درخشنده" با 21 روز نمايش در تهران به فروش 925 ميليون توماني و در شهرستان 450 ميليون توماني رسيد. 

همچنين فيلم "جاب‌ جا" به كارگرداني "علي توكل نيا" در تهران فروش 400 ميليون توماني را از آن خود كرد و بعد از آن نيز فروش 320 ميليوني در تهران و 80 ميليون توماني در شهرستان سهم فيلم "دهليز" به كارگرداني "بهروز شعيبي" بود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ همچنين فيلم "فرزند چهارم" به كارگرداني "وحيد موسائيان" در تهران 56 ميليون تومان و در شهرستان 16 ميليون تومان فروش داشت.  سرانجام فيلم "هيچ كجا، هيچ كس" كه سعي در رقابت با فيلم‌هاي بالارتبه را دارد فروش 152 ميليون توماني كسب كرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، هیس ، دخترها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها