بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کانون توحید که دیرزمانی محفل جمع نواندیشان دینی در دوران اصلاحات بود روز گذشته بار دیگر یاد و خاطره آن ایام را زنده کرد.
تدبیر24 : اولین گردهمایی شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان بهانه‌ای شد تا سالن اجتماعات کانون توحید شاهد شورو نشاطی از جنس دوران اصلاحات شود.حضور نسل اولی‌ها در کنار نسل سومی‌ها که متولی اصلی این مراسم بودند صحنه‌های زیبایی در  کانون توحید به نمایش گذاشت.

حضور دکتر محمدرضا عارف راس ساعت اعلام شده در کانون توحید به همراه همسرش دکتر حمیده مروج مورد استقبال حاضرین در مراسم قرار گرفت همانگونه که حضور دکتر جعفر توفیقی رئیس هیات مدیره بنیاد که مورد علاقه طیف وسعی از دانشجویان است باعث شور و هیجانی در سالن اجتماعات شد.

فاطمه حسنی دبیر اجرایی این گردهمایی زمانیکه با نثر ساده خود از روند برگزاری این گردهمایی به مدعوین گزارش می داد از بیم ها و امیدهای شاخه جوانان بنیاد گفت همانگونه که بابک بهادری به عنوان دبیر شاخه جوانان از آینده روشن سخن به میان آورد.

پیام سید محمد خاتمی رئیس بنیاد باران به این گردهمایی که توسط محمد نظیفی از اعضای شاخه جوان بنیاد امید ایرانیان خوانده نشان از همگرایی این دو بنیاد در اهداف کلان داشت.

نمایش چندین کلیپ در این مراسم بخصوص آنجا که هم نوایی پدر و پسر (محمدرضا و حمیدرضا عارف) در خواندن شعری از "سایه" پخش شد صحنه‌های جالبی را در کانون توحید رقم زد..این مراسم البته بهانه‌ای شد تا استعداد فرزند ارشد دکتر عارف در خوانندگی کشف شود و شاید در آینده جا پای بزرگان در این عرصه بگذارد هر چند خود ادعایی در این وادی ندارد.

هم زمانی این مراسم با ایام بزرگداشت روز کارگر و روز معلم بهانه‌ای شد تا از دو معلم نمونه و یک کارگر پرتلاش تقدیر شود و در این بین سهم زنان بیش از مردان بود که نشان از توجه بنیاد امید ایرانیان به نقش زنان این مرزم و بودم در توسعه کشور دارد.

فاطمه وحدت و ثریا مطهرنیا به عنوان کارگر و معلم نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند و محمد علی محمدیان معلم فداکار دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان نیز که به خاطر همدردی با دانش‌اموز خود(ماهان رحیمی) که به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن دچار ریزش مو شده بود نیز مورد تقدیر و تشویق حاضرین در مراسم قرار گرفت.

فراز و فرودهای فعالیت بنیاد امید ایرانیان از زبان رئیس بنیاد و رئیس هیات مدیره و پاسخ به پرسش های مهمانان این گردهمایی بخش پایانی این مراسم بود که ترجیع بند این بخش  از مراسم نشان از هم اندشی دو نسل داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها