بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
منتجب‌نیا در حاشیه انتخابات شاخه جوانان حزب اعتمادملی:
درحال حاضر شاخه جوانان و دانشجویان حزب فعالیت بسیار خوبی را آغاز کرده است.
تدبیر24 : قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به پلمپ دفتر حزب اعتماد ملی چند ماه پس از انتخابات سال 88، گفت: ما این دوران سیاه را پشت سر گذاشتیم، اما نگذاشتیم حزب لطمه بخورد و امیدوارم با ادامه منظم فعالیت‌ها، بتوانیم پس از رفع حصر آقای کروبی، حزب اعتمادملی، فراگیرتر از گذشته به کارش ادامه دهد.

به گزارش گفت وگو نیوز حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در حاشیه برگزاری انتخابات شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی، تصریح کرد: بعد از انتخابات سال 84 که حزب اعتماد ملی تاسیس شد، بعد از تشکیل ساختار مرکزی، ظرف مدت کوتاهی شورای استان‌ها تشکیل شد و حزب به سوی فراگیری حرکت کرد. 

وی افزود: اما بعد از انتخابات سال 88 در حالی که مجوز داشتیم، به طور غیرقانونی به دفتر مرکزی آمدند و اموال را مصادره کردند و تاراج کردند و آخر هم نفهمیدیم چه کسانی این اموال را به کجا بردند. کاری کردند که هیچ توجیح قانونی و شرعی نداشت.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه روزهای سخت و سیاهی را پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: برای برگزاری جلسات مانع شدند و حتی برای مهمانی شام هم مانع ایجاد می‌کردند و تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که مهمانی نگیرید، اما به هر روی نگذاشتیم حزب لطمه بخورد.

منتجب‌نیا افزود: پس از انتخابات سال 92 به این نتیجه رسیدیم که بدون بالا بردن پرچم جلسات منظم و مدون حزب را تشکیل دهیم و البته مانعی هم ایجاد نشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شاخه جوانان حزب اعتماد ملی برای فعالیت، اظهار کرد: شاخه جوانان همیشه در همه احزاب موتور محرک هستند، اما باید از جوانان در ساختار مرکزی احزاب استفاده بیشتری کرد. در چند سال گذشته به واسطه فضای بسته و مسدود در کشور جوانان و دانشجوها دچار سکون شده بودند و به محض کوچکترین حرکتی ستاره دار و زندانی می‌شدند و از طرفی احزاب قوی یا مثل مشارکت و مجاهدین انقلاب منحل شدند یا مثل اعتماد ملی به تعطیلی کشیده شدند. 

منتجب‌نیا همچنین در این جلسه اظهار کرد: ما دفاتر استانی خود را فعال‌ می‌کنیم و بنا داریم فعالیت‌های خود را افزایش دهیم و در حال حاضر شاخه جوانان و دانشجویان حزب فعالیت بسیار خوبی را آغاز کرده است. 

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه امیدوارم با ادامه منظم فعالیت‌ها بتوانیم پس از رفع حصر آقای کروبی، دبیرکل حزب، حزب اعتماد ملی فراگیرتر از گذشته به کارش ادامه دهد، گفت: دولت باید در عین استفاده از نیروهای باتجربه برای خروج از بحران، از نیروهای جوان استفاده کند. 

تجربه به تنهایی نمی‌تواند امور کشور را پیش ببرد و احتیاج به نیرو و حرکت جوانان داریم. البته در دولت قبل با شعار جوان‌گرایی افرادی در پست‌های مدیریتی قرار گرفتند که هیچ تجربه و تحصیلاتی در رابطه با جایگاهشان نداشتند و این جوان‌گرایی بیشتر باندبازی بود که نتیجش را هم دیدیم.  

منتجب‌نیا تاکید کرد: در سازمان ملی جوانان هم از ابتدای تاسیس چیزی که در آن دیده نشد، با وجود بودجه‌های هنگفت، برنامه‌ریزی برای جوانان بود و این در همه دولت‌های قبل به همین صورت بوده و در دوره آقای احمدی‌نژاد از همه بدتر.

قائم مقام حزب اعتماد ملی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش بتواند برنامه‌های مناسبی را برای جوانان اجرا کند.

بر اساس این گزارش در انتخابات شورای مرکزی شاخه جوانان حزب اعتماد ملی که در حضور قائم مقام و دو ناظر شورای مرکزی حزب برگزار شد، حجت نظری فومنی، مهران فرجی، آرزو فاطمی، فاطمه کلانتری، آرش محمدنیا، یاشار گوهری و محمدامین صعودی به عنوان اعضای شورای مرکزی و  محمد شوراب و مازیار بالایی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین حجت نظری به عنوان رئیس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی انتخاب شد.

نظری در پایان این جلسه با بیان اینکه بنا داریم با چارچوب بهتر و آیین‌نامه جدیدتری به صورت جدی فعالیت کنیم، گفت: از این به بعد جلسات به طور منظم برگزار می‌شود و نتیجه تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات صورت‌گرفته نیز به قائم‌مقام حزب گزارش می‌شود.

رئیس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی تاکید کرد: فعالیت حزب اعتماد ملی همچون گذشته در چارچوب نظام و قانون، بوده، هست و خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها