بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
خسوس:
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مدعی شد کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم او را بهترین تیم مسابقات فوتسال قهرمانی قاره کهن در ویتنام دانسته‌اند.
تدبیر24:  خسوس کاندلاس بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: در این مسابقات نایب قهرمان شدیم و قهرمانی را از دست دادیم که واقعاً اتفاق تلخی بود، چرا که مسابقات را بسیار خوب آغاز کردیم و باخت مقابل ژاپن را تنها باید یک اتفاق قلمداد کرد.
وی افزود: ما در ضربات پنالتی مغلوب ژاپن شدیم و سرمربی ژاپن هم بعد از بازی اعلام کرد که تیمش تحت فشار ایران بوده و برای رهایی از این فشار تنها راه آنها استقامت سامورایی بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره انتقادهایی که به او می‌شود، تصریح کرد: هرکس حق دارد که نظر خودش را داشته باشد ولی من توجه شما را به نظر کارشناسان AFC جلب می‌کنم که گفته‌اند ایران قوی‌ترین تیم خود را به این مسابقات آورده بود. این حرف را من نگفتم بلکه نظر کارشناسان بوده است.
کاندلاس در پاسخ به این پرسش که «با مردم ایران که از نایب قهرمانی ناراحت هستند، چه صحبتی دارید؟»، گفت: من هم مانند مردم ایران از این نتیجه ناراحت هستم و فقط همین را می‌توانم بگویم.
وی در مورد قراردادش با فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: دلیلی نمی‌بینم مقابل دوربین در مورد قرارداد شخصی‌ام صحبت کنم. فکر می‌کردم شما به اینجا آمدید تا در مورد مسائل فنی صحبت کنید نه مسائلی که بین من و فدراسیون است. احساس می‌کنم پرسیدن این سؤال‌ها در این شرایط عادی نیست.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره علت عدم حضور مصطفی نظری و محمد کشاورز در تیم ملی و تأثیر غیبت این بازیکنان در نایب قهرمانی ایران، خاطرنشان کرد: زمانی که نتیجه به این شکل رقم می‌خورد و باختی صورت می‌گیرد این صحبت‌ها طبیعی است. تنها دلیل عدم قهرمانی ما این بود که در نیمه اول توپ‌های ما گل شد. فکر می‌کنم که سؤال شما مثل این است که بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی بخواهید بلیت برنده را بخرید!
کاندلاس ادامه داد: وقتی اینگونه سؤال‌ها را مطرح می‌کنید یعنی اینکه قضیه دقیقاً همان خرید بلیت برنده است. من اینجا نیامده‌ام تا با شما (خبرنگاران) بحث کنم و البته این موضوع هم مسئله‌ای نیست که بخواهیم دوطرفه در موردش صحبت کنیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها