بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان گفت: شرایط آب استان از مرز بحران گذشته است و بیش از 30 درصد کمبود آب داریم.
تدبیر24: محمد طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹۹ درصد از آب شرب و صنعت مورد نیاز کرمان از منابع زیرزمینی تامین می‌شود.

وی افزود: میانگین بارندگی استان کرمان ۱۴۰ میلیمتر در سال است و با توجه به وسعت استان، ۹۹ درصد از آب شرب و صنعت مورد نیاز کرمان از طریق منابع زیرزمینی تامین می‌شود.

طاهری افزود: سطح آب‌های زیرزمینی استان کرمان ۱۵۰ متر بوده که به ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر رسیده و کیفیت آب نیز بسیار پایین آمده است و این امر برای استان کرمان یک فاجعه محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که آبدهی چاه‌های استان کرمان به ۲۰ لیتر بر ثانیه رسیده است، تصریح کرد: کمتر شهری مانند کرمان است که از جهت تامین آب ۱۰ سال در تلاش باشد و به نتیجه نرسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان با اشاره با وضعیت بحرانی آب شرب استان گفت: کرمان را دریابید که یک فاجعه در انتظار مردم کرمان است.

طاهری افزود: شرکت آب و فاضلاب برای هر مترمکعب آب در کرمان یک‌هزار تومان هزینه می‌کند و با قیمت ۳۸۹ تومان در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در کرمان تنها یک چهارم هزینه قیمت تمام شده آب را از مصرف کننده دریافت می‌کنیم و ۵۰ درصد از مبلغ دریافتی نیز برای قرائت، محاسبه، چاپ و توزیع قبض‌ها هزینه می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، کرمان ، فاضلاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها