بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰

مسعود شجاعی که در حاضر به دنبال تیم جدیدی است روز گذشته در تمرینات تیم دسته  سومی «ایزارا» حضور یافت و با این تیم به تمرین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود شجاعی پس از 6 فصل حضور در  اوساسونا نتوانست پس از دوران مصدومیت بازی‌های خوب خود را در پامپلونا تکرار کند و  به عنوان بازیکن آزاد پس از پایان قراردادش از تیم پامپلونایی کنار کشید.

مسعود شجاعی ملی‌پوش ایرانی روز گذشته برای حفظ آمادگی خود با تیم ایزارا که در  دسته سوم اسپانیا فعالیت می‌کند به تمرین پرداخت و برای اولین بار در محل تمرین این  تیم حضور یافت. مسعود زیر نظر میگوئل گونسالس سرمربی تیم همچنین به تمرینات گروهی  نیز پرداخت، زیرا در طول چند وقت گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده بود.

شجاعی قبل از تمرین با این تیم که در منطقه ناوارا اسپانیا قرار دارد گفت  :‌ خیلی خوشحالم که اینجا هستم و در تمرینات آنها حضور دارم . مربی تیم به خوبی از من  استقبال کرد. تمرینات این تیم خیلی به من کمک کرد زیرا آنها به صورت جدی تمرین  کردند. من مدت‌هاست به صورت گروهی تمرین نکردم و برای اینکه بتوانم به شرایط خوبی  برگردم باید به صورت گروهی تمرین کنم.

گونسالس سرمربی تیم نیز درباره حضور مسعود شجاعی در تمرینات ایزارا گفت :‌برای  ما افتخار است که چنین بازیکنی در تمرینات پیش‌فصل ما حضور دارد . او در اوساسونا  تا پایان سال 2013 هفت گل به ثمر رساند و بازیکن تیم ملی ایران است که در بازی‌های  اخیر برای کشورش به میدان رفته است. ما دوست داریم که بازیکن باتجربه و خوبی مثل  مسعود شجاعی را جذب کنیم . او بازیکن حرفه‌ای است و حضور او در تیم ما می‌تواند به  پیشرفت بازیکنان ما کمک کند.

به نقل از روزنامه دی‌ناوارا مسعود شجاعی از چند تیم اسپاتیایی و آلمانی پیشنهاد  دارد و مدیر برنامه‌های این بازیکن در حال مذاکره با آنها است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها