بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
سازمان دانشجویی در روز پنجشنبه همایشی با عنوان اگر امام بود برگزار کرد ، که در این همایش به منش امام و رویکرد سیاسی رهبر انقلاب پرداخته شد، حال امروز کیهان که همیشه یکی از روزنامه های جنجال برانگیز شناخته می شود چراکه این روزنامه با اغراق نمایی سعی در مطرح کردن مسائلی را دارد که اصولا" خلاف واقع است، البته از آقای شریعتمداری بیشتر از این ها انتظار می رود! ولیکن گویا بازهم این روزنامه سازمان دانشجویی را مورد لطف خود قرار داده ، گفتنی ست که این اولین بار نیست که کیهانِ سازمان دانشجویی را مورد حجوم خود قرار می دهد و بعید به نظر می رسد که آخرین بار هم باشد.
تدبیر24: سازمان دانشجویی در روز پنجشنبه همایشی با عنوان اگر امام بود برگزار کرد ، که در این همایش به منش امام و رویکرد سیاسی رهبر انقلاب پرداخته شد. اما امروز کیهان که همیشه یکی از روزنامه های جنجال برانگیز شناخته می شود چراکه این روزنامه با اغراق نمایی سعی در مطرح کردن مسائلی را دارد که اصولا" خلاف واقع است، البته از آقای شریعتمداری بیشتر از این ها انتظار می رود! اما گویا بازهم این روزنامه سازمان دانشجویی را مورد لطف خود قرار داده ، گفتنی ست که این اولین بار نیست که کیهانِ سازمان دانشجویی را مورد حجوم خود قرار می دهد و بعید به نظر می رسد که آخرین بار هم باشد.

به گزارش پویش، روزنامه کیهان در گزارش تخریبی خود نوشت :




از هفته گذشته تبلیغات گسترده‌ای برای برگزاری همایشی تحت عنوان «اگر امام بود...» انجام شد که در آنها تاکید شده بود، وجه تمایز این همایش، برگزاری آن از سوی اصلاح طلبان است.
در حالی که اعلام شده بود سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در راستای بازخوانی اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی درصدد برگزاری همایش مذکور است، محتوای سخنان مطرح شده در این همایش چنان بود که رسانه‌های رسمی و همسو با اصلاح طلبان از انتشار متن کامل این سخنان سرباز زدند و رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار متن کامل این سخنرانی‌ها به شدت از آن قرائت اصلاح طلبان از اندیشه‌های امام راحل استقبال کردند!
موسوی تبریزی در این همایش که روز پنج‌شنبه در کانون توحید برگزار شد، با طرح این سؤال که آیا ما پس از رحلت امام، راه امام را ادامه داده‌ایم؟ و توانسته‌ایم انتخاباتی مد نظر امام برگزار کنیم، مدعی شد: در انتخابات راه غلط، تفسیر نادرست از قانون اساسی به عنوان احراز صلاحیت انجام می‌گیرد، آیا این مسئله واقعا صحیح انجام می‌گیرد؟
موسوی تبریزی در ادامه گفت: «امام همچنین می‌فرمودند، مردم مالک انقلاب هستند و هیچ‌گاه به غیر از مردم به کسی تکیه نمی‌کردند. امام هرگز مردم را فراموش نمی‌کرد، به طور مثال در مورد انتخابات به مردم می‌گفتند که خودتان مطمئن شوید به چه کسی می‌خواهید رأی دهید که فردی صالح و سالم و خدمتگزار و عادل باشد و تا اطمینان پیدا نکرده‌اید رأی ندهید و امام معتقد بودند، هیچ کس مانند دوره شاه حق ندارد به مردم بگوید به شخص خاصی رأی دهید.»
دبیرکل مجمع محققین و مدرسین با ابراز امیدواری برای رفع حصر سران فتنه، افزود: اینکه می‌گویند شرایط برای رفع حصر مهیا نیست، دیگر چه حرفی است؟ اینکه شرط بگذاریم که آنها توبه کنند و آنها بگویند ما توبه نمی‌کنیم حرفی غیر معقول است، چرا که اگر آنها جرمی انجام داده‌اند باید در یک دادگاه صالحه و عمومی محاکمه شوند و اگر جرمی نیز انجام نداده‌اند حصر برداشته شود. چرا باید برخی از فعالان سیاسی بیش از ۴ سال در انفرادی باشد؟
تاکید موسوی تبریزی بر رابطه امام راحل و مردم در حالی است که وی نمی‌گوید کدام جریان در سال 88 مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات و رأی آنان را زیر سؤال برد و 800 هزار دست اندرکار انتخاباتی را عامل تقلب معرفی کرد.
سخنران دیگر این همایش مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که در سخنان خود خواهان برخورد قاطع‌تر دولت با هر کسی که با دولت قبل همکاری داشته، شد!
وی که به نداشتن مواضع ثابت و شخصیت مستقل سیاسی معروف است، در اظهارات خود گفت: دولت روحانی باید بداند که مردم براساس تغییر به او رأی داده‌اند و نمی‌پسندند در وزارت ارشاد و کشور افرادی حاضر باشند که برای احمدی‌نژاد حرف زده و حامی او بودند و به افرادی که به روحانی رأی داده‌اند در برخورد‌ها نیشخند بزنند. مردم به دولتی رأی نداده‌اند که بترسد و مماشات کند بلکه خواست مردم باید محقق شود!
مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت، انتقاد از هاشمی و رد صلاحیت وی در انتخابات گذشته را از نشانه‌های انحراف از خط امام عنوان کرد و برای اثبات ادعای خود گفت: مگر امام برای سلامتی آقای هاشمی دعا نمی‌کرد، حالا چرا اینطور با ایشان برخورد می‌شود؟!
وی در بخش دیگری از سخنان خود، برخورد با سران فتنه را کنار زدن چهره‌های انقلابی توصیف کرد و در اظهاراتی قابل پیگیری گفت: همانند مردم و اصلاح‌طلبان امیدواریم که قضیه حصر برطرف شود و من تا حدودی اطلاع دارم که سیاست نظام براین قرار گرفته که این مسئله به زودی حل شود.
حمایت بی شرمانه از فتنه‌گران در همایش مدعی امام شناسی در حالی است که فتنه‌گران در ایام پس از انتخابات 88 بی سابقه‌ترین توهین‌ها و هتاکی‌ها را علیه امام راحل انجام داده و در حالی که آشوبگران تصاویر ایشان را در روز عاشورا پاره و لگدمال می‌کردند، کوچک‌ترین اعتراضی از سوی جریان موسوم به اصلاحات شنیده نشد.
منبع: پویش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها