بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۱۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
وزیر اطلاعات ضمن حضور در مؤسسه کیهان با نماینده ولی فقیه و سرپرست این مؤسسه دیدار و به گفت‌وگو نشست.
تدبیر24:روز یکشنبه، همزمان با میلاد مسعود امام حسین علیه‌السلام، وزیر اطلاعات ضمن حضور در مؤسسه کیهان با نماینده ولی فقیه و سرپرست مؤسسه دیدار و به گفت‌وگو نشست.

برپایه این خبر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی پس از یک ساعت و نیم گفت‌وگو با حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در نماز جماعت مؤسسه کیهان حضور یافت و ضمن شرکت در جشن میلاد امام حسین علیه‌السلام به ایراد سخن پرداخت.

وزیر اطلاعات با برشمردن برخی از سجایای اخلاقی و نشانه‌هایی از روح بلند و ملکوتی حضرت سیدالشهداء(ع) به تبیین انگیزه‌ها و اهداف قیام آن حضرت و دلایل ماندگاری عاشورا و کربلا اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی الگو گرفته از عاشورای حسینی(ع) است گفت؛ اجرای احکام تعطیل شده اسلام، مبارزه با حاکمان ظالم و ستمگر که به ناحق بر کرسی قدرت نشسته بودند و حمایت و تامین امنیت مظلومان در مقابل ظلم و بیداد ستمگران از جمله اهداف قیام عاشورا بوده است که در انقلاب اسلامی از سوی حضرت امام رضوان‌الله تعالی‌علیه و رهبر‌معظم انقلاب دنبال شده و همه مسئولان ملزم به پیروی از این الگوی حیات‌بخش و انسان‌ساز هستند.

وزیر اطلاعات ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه‌گران را وظیفه همه کسانی دانست که خود را پیرو مکتب عاشورا می‌دانند و بر تبعیت از ولی فقیه که ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام است، تاکید دارند.
منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سیدمحمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
1
این کار وزیر اطلاعات امری پسندیده و نیکو میباشد و مصداقی از فرمایشات مقام معظم رهبری است که اختلاف سلیقه را با همنشینی و مسالمت امیزی حل و فصل نماید .
افرین اقای وزیر.
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
1
1
من به ملاقات وزیر دولت تدبیر و اعتلال با سران کینه و خشونت اعتراض دارم.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها