بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
پریچهر خلوتی گفت: هدف بانوان از فعالیت‌های موسیقی حفظ موسیقی ملی است؛ نه اینکه قصد شیطنت بر روی صحنه را داشته باشیم.

تدبیر24:این خواننده پیشکسوت که قرار است در جشنواره موسیقی بانوان به روی صحنه برود، گفت: قطعا برگزاری چنین جشنواره اتفاق خوبی است و در صورتی که تبلیغاتی در این راستا انجام شود، جشنواره موثر خواهد بود.


این بانوی هنرمند که در جشنواره «گل یاس» مقام اول را کسب کرده بود، اضافه کرد: تبلیغات عمومی برای این جشنواره مهم است و قطعا اگر رادیو یا تلویزیون فقط یک بار هم خبر این جشنواره را اعلام کنند، کمک بزرگی به جذب مخاطب و معرفی جشنواره موسیقی بانوان کرده‌اند.


خلوتی با بیان اینکه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی هم می‌تواند، برای جشنواره موثر باشد، افزود: یکی از حداقل کارهایی که می‌تواند انجام شود، طراحی پوستر برای این جشنواره است که در مراکز فرهنگی نصب شود چرا که بانوان نمی‌توانند مانند آقایان در بزرگراه‌ها بیلبوردهای بزرگ نصب کنند.


 

او با بیان اینکه باید به این جشنواره دید مثبت داشت، ادامه داد: این جشنواره باید سرآغاز اتفاق‌های مهمی در موسیقی بانوان باشد، اگرنه دیگر در جشنواره‌ای شرکت نمی‌کنم. چنین جشنواره‌هایی برای روحیه بانوان کشور لازم است زیرا هم بار زندگی بر دوششان است و هم پا به پای مردان کار می‌کنند.


این هنرمند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در کنسرت‌های بانوان ساخت قطعات موسیقی صورت نمی‌گیرد، توضیح داد: هزینه این کار بسیار بالا است و از آنجا که صدای بانوان تکثیر نمی‌شود، صرف چنین هزینه‌هایی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و ما فقط برای عشق و دلمان کار می‌کنیم اما با این حال بنده همکاری‌هایی با محمدرضا چراغعلی و میلاد کیایی داشته‌ام.


خلوتی درباره قطعاتی که قرار است، در این جشنواره اجرا کند، نیز گفت: «فردا تو می‌آیی»، «من دیگه بچه نمی‌شم»، «ای ایران» و چند قطعه شاد دیگر را در این جشنواره اجرا خواهیم کرد.


به گزارش ایسنا، جشنواره موسیقی بانوان از 24 خرداد تا 2 تیرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها