بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
مقصود رسانه های وهابی از تولید مثل، بدنیا آوردن بچه هایی با رویکرد و تفکرات وهابیت است نه اهل سنت واقعی، و الا این جماعت تکفیری هیچگاه نه تنها خدمتی به براداران اهل سنت نکرده است.
تدبیر24:مقصود رسانه های وهابی از تولید مثل، بدنیا آوردن بچه هایی با رویکرد و تفکرات وهابیت است نه اهل سنت واقعی، و الا این جماعت تکفیری هیچگاه نه تنها خدمتی به براداران اهل سنت نکرده است بلکه با همراهی آمریکا و صهیونیستها بسیاری از برادران اهل سنت را در مصر، افغانستان، سوریه و … به خاک و خون کشیده اند.

 

روی آوری به عملیاتهای انتحاری از سوی وهابیت برای کاهش جمعیت شیعیان انگار چندان کارساز نبوده است و این جماعت تکفیری غربگرا اینبار به بهانه حمایت از اهل سنت، سعی کرده اند اینگونه بر علیه شیعه عقده گشایی کنند تا به خیال خود نسل شیعه منقرض شود.

 

روزنامه‌های عربستان در اقدامی هماهنگ، اقدام به نشر مقاله‌ای مشترک در رابطه با رشد جمعیت در ایران کرده‌اند. این مقاله تأکید می‌کند: "شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد،‌ فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم. حمایت ما از اهل سنت باید چند جانبه باشد و نباید دوستانمان را تنها گذاریم، شیعیان با توطئه رشد جمعیت می‌خواهند اکثریت جمعیت شیعه به نفع خودشان باشد.”

 

در ادامه این مقاله آمده است: "البته شیعیان خودشان در این امر مقصر بودند و می‌گفتند زندگی خوب منوط به کمتر داشتن اولاد است و ما از تمامی دوستانمان در ایران می‌خواهیم که با جدیت تمام اقدام به تولید مثل کنند، نگران اقتصاد هم نباشند، ما از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.” در پایان این مقاله آمده است: "آمارهای خوبی به دست ما رسیده است و ما متوقع هستیم که شیعیان به زودی زود سرنگون شوند.”

 

البته پرواضح و بدیهی است که مقصود رسانه های وهابی از تولید مثل، بدنیا آوردن بچه هایی با رویکرد و تفکرات وهابیت است نه اهل سنت واقعی، و الا این جماعت تکفیری هیچگاه نه تنها خدمتی به براداران اهل سنت نکرده است بلکه با همراهی آمریکا و صهیونیستها بسیاری از برادران اهل سنت را در مصر، افغانستان، سوریه و … به خاک و خون کشیده اند.


منبع : ادیان نیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها