بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
وزیر بهداشت با انتشار مطلبی با عنوان "جوانان روزتان مبارک" در وب‌سایت شخصی خود، از مردم و بویژه جوانان خواست که تلاش کنند «فرهنگ سلامت» به عنوان یک دغدغه در زندگی‌شان جایگاهی حقیقی یابد.

تدبیر24:دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی به مناسبت روز جوان آورده است:« در تقویم امسال، ١٩ خرداد «روز جوان» نامگذاری شده، این روز را که مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) است به همه مردم خوب میهن و بیش از دیگران به جوانان عزیز تبریک می‌گویم. جوان‌ها سرمایه‌های بی‌بدیل جوامع هستند و دولت‌ها توجهی خاص به آنها داشته، دارند و خواهند داشت.

در دولت «تدبیر و امید» اما جناب آقای دکتر روحانی تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارند. خوب می‌دانم که همین حالا در ذهن و دل‌تان مسائلی چون اشتغال و اوضاع اقتصادی نقش می‌بندد؛ اما اگر نگاهی کلان داشته باشیم، خواهیم دید حل این مشکلات در شرایط فعلی کشور ما کار ساده‌ای نیست. متاسفانه طی سال‌های گذشته گاه با اعداد و ارقامی غیرواقعی، در این موارد به افکار عمومی نیز آسیبی جدی وارد شده که ترمیم آن هم به زمان نیاز دارد.

از این فرصت استفاده می‌کنم، می‌گویم و می‌دانم باور دارید که همه مدیران ارشد دولت، تلاش می‌کنند تا مسائل پر شمار کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن سامان یابد و موضوعات مربوط به شما جوانان یکی از اولویت‌ها است.

یقین دارم شما جوانان، شرایط امروز ایران، منطقه و جهان را بسیار خوب درک می‌کنید؛ به همین دلیل از همه خواهران و برادران جوانم انتظار دارم، هر جا که هستند و به هر کاری که مشغولند، پر توان، امیدوار و با درایت و عقلانیت برای رساندن ایران عزیز به جایگاه واقعی خود تلاش کنند. تنها دولت را مسئول دانستن، به بیراهه رفتن است؛ همه ما باید دست به دست هم دهیم تا گامی به درستی برداشته شود.

به عنوان مسئول بهداشت و درمان این سرزمین پهناور نیز از شما عزیزان می‌خواهم تلاش کنید «فرهنگ سلامت» به عنوان یک دغدغه در زندگی‌تان جایگاهی حقیقی پیدا کند. روزتان مبارک.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها