بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
شیخ احمد کبیسی، مفتی سنی مذهب عراق، برای مقابله با تکفیری های داعش، حکم جهاد صادر کرد. وی تصریح کرد: این افراد شریک اسرائیل و سعودی ها هستند و در راه تضعیف و نابودی اسلام قدم بر می دارند.
تدبیر24:شیخ احمد کبیسی، مفتی سنی مذهب عراق، برای مقابله با تکفیری های داعش، حکم جهاد صادر کرد. وی تصریح کرد: این افراد شریک اسرائیل و سعودی ها هستند و در راه تضعیف و نابودی اسلام قدم بر می دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شیخ احمد الکسیبی، روحانی برجسته و مفتی اهل سنت عراقی ضمن واجب دانستن جهاد با کسانی که خود را دولت اسلامی عراق و شام می نامند، گفت: واجب بودن مقابله با آنها، تنها به اقدامات روزهای اخیر آنها در عراق ربط ندارد و حکم جدیدی نیست. آنها شریک اسرائیل و سعودی ها هستند و در راه تضعیف و شکست اسلام می جنگند.

این روحانی برجسته که تحصیلات دانشگاهی و مدرک دکترای الهیات و جامعه شناسی دارد و در دانشگاه های امارات نیز تدریس می کند، افزود: من باردیگر اطمینان می دهم که داعش از وهابیت منشعب شده تا فرایند درهم شکستن اسلام را سرعت بخشد و با راهکارها و حمایت های بزرگان صهیونیسم موفق شده در لیبی، تونس، یمن و سومالی و اخیرا در عراق گسترش یابد.

الکبیسی اضافه کرد: دیگر همه می دانند که سعودی ها با کمک امریکا، این گروه را مسلح و تقویت کرده اند و در حالی آنها را به عنوان عرب و مسلمان مطرح می کنند که نیمی از آنها  عربی نمی دانند و با فرائض اولیه اسلام هم آشنا نیستند، اما ادعا و شعار ناسیونالیسم عربی دارند.

وی با انتقاد شدید از برخی چهره ها و نهادهای دانشگاهی غربی که اینگونه گروه ها را آزادیخواه می نامند، گفت: لازم نیست مثل ما عراقی ها بدانید که اغلب سران آنها را کمونیست ها و اعضای حزب بعث تشکیل می دهند، اما مگر نمی بینید که آنها از هرگونه آزادی مردم و جامعه نفرت دارند و سرسخت تر از کمونیسم با آزادی های فردی و عمومی مقابله می کنند؟

این مفتی اهل سنت که مناظره تلویزیونی او با سه مفتی وهابی سعودی؛ یوسف الاحمد، محمد العریفی و عایض القرنی، رسوایی وهابیت و پوچی مفتی های آل سعود را آشکار کرد، دو سال پیش نیز، در پاسخ به سوال شبکه تلویزیونی دبی درباره پیروی از امام علی (ع) و معاویه تصریح کرده بود: نمی شود به طور همزمان، هم علی را دوست داشت و هم معاویه را. شما کسی را دوست دارید که امر به سب علی ابن ابیطالب بر فراز منابر کرد. اما یکی را برگزینید یا با معاویه باشید یا با علی (ع). من از خدا می‌خواهم که من را با علی ابن ابیطالب (ع) محشور کند.

با پخش این سخنان، وهابیون در امارات و عربستان تظاهرات کرده و خواستار اخراج کبیسی از دانشگاه و تعطیلی شبکه دبی شدند.
منبع: تابناک
برچسب ها: داعش ، حکم جهاد ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها