بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
اختصاصی تدبیر24 / اولین زن در بالاترین سطح دیپلماسی رسانه ای
مرضیه افخم که از مدیران باسابقه دستگاه سیاست خارجی محسوب می شود به عنوان اولین سخنگوی زن نهادهای کشوری که در ارتباط مستقیم با محیط بین الملل مشغول به کار خواهد شد. . .

تدبیر24 : همزمان با استقرار محمد جواد ظریف در وزارت خارجه و بررسی های گسترده برای تعیین مدیران و معاونین جدید این وزارتخانه انتخاب یک سخنگو از میان زنان در دستور کار وزیر جدید خارجه قرار گرفت و این سمت برای یکی از بانوان در بطن وزارت در نظر گرفته شده است .

به گزارش خبرنگار ما صبح امروز سید عباس عراقچی سخنگوی فعلی دستگاه سیاست خارجی در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران از انتصاب سخنگوی جدید این وزارتخانه از میان بانوان و همچنین یک سفیر زن خبر داد و تاکید کرد که این افراد تا هفته آینده معرفی می شوند .

یک منبع مطلع در وزارت خارجه در گفت و گو با تدبیر24 از اولین سخنگوی خانم وزارت خارجه جمهوری اسلامی رونمایی کرد . وی گفت :خانم مرضیه افخم مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه و مدیرکل سابق اطلاعات و اخبار این وزارتخانه به عنوان سخنگوی دستگاه دیپلماسی منصوب شده است و از هفته آینده رسما کارش را آغاز خواهد کرد .

بنا بر این گزارش مرضیه افخم که از مدیران باسابقه دستگاه سیاست خارجی محسوب می شود به عنوان اولین سخنگوی زن نهادهای کشوری که در ارتباط مستقیم با محیط بین الملل مشغول به کار خواهد شد می تواند نقش بسزایی در معرفی چهره زن ایرانی در جهان و همچنین رفع شعارهای غرب در خصوص تبعیض زنان در ایران داشته باشد . این انتخاب هوشمندانه ظریف همچنین می تواند سرآغازی برای تغییر نگاه جامعه بین الملل نسبت به حقوق زنان در ایران شود .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
1
8
آمدن یک خانم در نوع خودش میتونه جالب باشه
ارسطو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
8
1
چرا یک زن باید سخنگو بشه به نظرم اصلا انتخاب خوبی نبوده
پاسخ ها
زهرا
| GERMANY |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
آره میدونی، زنا باید بشینن گوشه خونه رخت بشورن بچه بزرگ کنن. قبلا تعجب می کردم که چطور این تفکرات هنوز وجود دارن، الان تعجب می کنم که با چه اعتماد به نفس و رویی این تفکراتشون رو فریاد می زنن!
علی
| - |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
زن ها بهتر میتونن صحبت کنن. به نظرم به جای جلیلی هم یک زن بزارن خیلی بهتر میتونه با اشتون مذاکره کنه
پری
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
1
0
وقتی می گی رونمایی کرد... از نگاه غرب و .... همه عالم ابزاری تره که....
shayan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
1
0
سلام، استفاده از یک خانم برای این پست به خودی خود بد نیست، اما خود عراقچی هم ادم متین و معقولی به نظر می رسید، امیدوارم که این کار جنبه تبلیغاتی نداشته باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
0
1
خوشم تدبیر
اگه واقعا بقیه خبرات هم همین طور درست والبته زودتر باشه میشه روت حساب کرد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها