بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
چه کسی از همه بیشتر کتاب می‌خواند؟ پژمان منتظری. توضیح نکونام: پژمان در مورد همه چیز صاحب نظره و اطلاعات داره. بعضی وقت‌ها از خود مخترع هم بیشتر می‌دونه.
تدبیر24:در بخشی از برنامه «بیست چهارده» که در حال پخش است، آیتمی ضبط شده پخش شد که در آن محمدحسین میثاقی از چند بازیکن ملی‌پوش، سوالات جالب می‌پرسید.
به گزارش بانک ورزش، در بخشی از برنامه «بیست چهارده» که در حال پخش است، آیتمی ضبط شده پخش شد که در آن محمدحسین میثاقی از چند بازیکن ملی‌پوش، سوالات جالب می‌پرسید. سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، کریم انصاری فر، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی در خصوص خسیس‌ترین، پرخورترین، خالی‌بندترین و … بازیکن تیم ملی نظر دادند که بخشی از جواب‌ها را می خوانید

چه بازیکنی از همه بیشتر خالی می‌بندد؟ سوشا مکانی

چه کسی از همه بیشتر کتاب می‌خواند؟ پژمان منتظری.

توضیح نکونام: پژمان در مورد همه چیز صاحب نظره و اطلاعات داره. بعضی وقت‌ها از خود مخترع هم بیشتر می‌دونه.

خسیس‌ترین بازیکن تیم ملی؟ خسرو حیدری

پرخورترین بازیکن تیم ملی؟ مهرداد پولادی و حسین ماهینی

کدام بازیکن بیشتر از دیگران با تلفن حرف می‌زند؟ خسرو حیدری

شوخ‌ترین بازیکن تیم؟ هاشم بیک زاده

بامزه ترین بازیکن تیم؟ هاشم بیک زاده و خسرو حیدری

بازیکنی که بیشتر از همه از اینترنت استفاده می کند؟ ز

بدغذاترین بازیکن؟ بازیکن بدغذا در تیم ملی نداریم!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها