بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
منابع عراقی از کارشکنی اقلیم کردستان در تحویل فرماندهان و نظامیانی که عامل سقوط موصل شده‌اند به دولت مرکزی خبر دادند.
تدبیر24:پایگاه المستقبل نوشت: ابهام در پرونده فرماندهان امنیتی که فرار آنها عامل سقوط موصل به دست تروریست ها داعش شد همچنان باقی است زیرا با وجود صدور حکم بازداشت این فرماندهان گویا اقلیم کردستان تمایلی برای تحویل دادن آنها به دولت مرکزی ندارد.

برهان فرج نماینده ائتلاف کردستان عراق می گوید: اقلیم کردستان میزبان فرماندهان امنیتی و نظامیان فراری از جبهه های جنگ به دلایل بشردوستانه است و این موضوع به مسائل سیاسی و امنیتی ارتباطی ندارد. فرماندهان فراری با لباس شخصی وارد اقلیم کردستان شده اند.

وی افزود: حکم بازداشتی علیه فرماندهان و افسران فراری از موصل وجود ندارد و اقلیم کردستان این افراد را مختار به بازگشت به بغداد یا ماندن در منطقه کردستان کرده است.

این درحالی است که رسانه های عراقی  به نقل از منابع وابسته به دفتر نخست وزیری از صدور حکم بازداشت برای علی غیدان فرمانده نیروی زمینی و عبو قنبر معاون رئیس ستاد مشترک ارتش عراق از سوی نوری المالکی که خیانت این دو سبب سقوط کامل موصل به دست داعش شد خبر داده‌اند.

به گفته این منابع توجیه و بهانه های عبو قنبر و علی غیدان موثر واقع نشده است.

برچسب ها: عراق ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها