بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
معاون اجرایی رییس جمهوری:
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: 60 واحد و شرکت تولیدی و توسعه ای در کشور برای سرمایه گذاری در استان لرستان اعلام آمادگی کرده اند.
تدبیر24: معاون اجرایی رییس جمهوری:60 شرکت در کشور برای سرمایه گذاری در لرستان اعلام آمادگی کردند
ˈمحمد شریعتمداریˈ عصر چهارشنبه در جلسه توسعه سرمایه گذاران لرستان که با حضور رییس جمهوری در خرم آباد برگزار شد افزود: با توجه به نگاه مشارکت جویانه دولت تدبیر و امید، جلسات زیادی برای مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی انجام شده، که نتایج مطلوبی را در پی داشته است.
 
وی اظهارکرد:دراین جلسات راهکارهای به ظرفیت رساندن عملی توان مندی ها مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی گفت: این امکان را پیدا کرده ایم تا با استفاده از فعالیت های شرکت های توسعه ای متعلق به دولت، نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکت های غیر دولتی و به خدمت گرفتن فعالیت های نظام بانکی در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید،تحولی در زمینه سرمایه گذاری در مناطق مختلف ایجاد کنیم.
 
شریعتمداری افزود: در این راستا این 60 واحد و شرکت تولیدی و توسعه ای متعهدشده اند، در واحدهای مختلف در لرستان، سرمایه گذاری مناسبی را انجام دهند.
 
وی اضافه کرد: مقرر شد تا پس از سفر رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان، دبیرخانه دایمی در این استان با مشارکت معاونت برنامه ریزی استانداری لرستان ایجاد شود تا پیگیری لازم را برای جذب و حمایت سرمایه گذاران انجام دهد.
 
در ادامه این جلسه چند تن از سرمایه گذاران بخش های غیر دولتی داخلی و خارجی نسبت به سرمایه گذاری در این لرستان اعلام آمادگی کردند.
 
هیات دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه،درقالب پنجمین سفر استانی، میهمان لرستانی هاست.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها