بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردم و همراهی آنها در تحقق نظم و امنیت پایدار است .
تدبیر24:سردار ˈحسین اشتریˈ روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی استان یزد در محل ستاد فرماندهی این استان افزود: امنیت موجود در کشور مدیون مشارکت مردم و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی اضافه کرد: بر اساس شاخص های امنیتی که در سطح کشور رصد می کنیم، وضعیت امنیتی، بسیار خوب است ولی به این حد نیز قانع نیستیم .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت بحرانی در کشورهای پیرامون ایران تصریح کرد: وجود آرامش و امنیت در کشورمان بدلیل درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم با نیروی انتظامی است.

اشتری گفت: افتخار ما در نیروی انتظامی آن است که بتوانیم روز به روز امنیت و آرامش را برای تعالی مردم و جامعه افزایش دهیم .

وی افزود: مبارزه با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، انجام طرحهای مختلف امنیت اخلاقی و اجتماعی و کاهش حوادث جاده ای و جرائم از اولویت های امسال ماست .

جانشین ناجا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیگیری مطالبات معظم له و تلاش برای جلب مشارکت مردم در تامین امنیت و آرامش تاکید کرد .

اشتری، موقعیت جغرافیایی یزد، مهاجرپذیر بودن ، حضور گردشگران و مسائل جاده ای را از زمینه های ایجاد برخی معضلات در این خطه دانست که باید با برنامه ریزی و هماهنگی به فرصت تبدیل شود .

در این آیین با قدردانی از سردار سرتیپ پاسدار ˈمنوچهر امان اللهیˈ، سرهنگ ˈایرج کاکاوندˈ بعنوان فرمانده جدید انتظامی استان یزد معرفی شد.
منبع: مشرق
برچسب ها: اشتری ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها