بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۲۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

کنایه انتقادی به عادل فردوسی پور

در اوج کج‌سلیقگی سیما برای پوشش یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ ایران، حالا نباید انتظار داشت عادل فردوسی‌پور در نقش مدعی‌العموم به سازمان متبوعش طعنه بزند. شاید اینجا بیت‌المال معنا و مفهوم جدیدتری به خود بگیرد. غیر از این است آقای فردوسی‌پور؟
تدبیر24:سایت خبری- تحلیلی بانک ورزش نوشت:

گزارشگر اعزامی شبکه سوم سیما به برزیل کسی نبود جز مزدک میرزایی؛ رفیق شفیق عادل فردوسی‌پور در حالی راهی برزیل شده است که نه تنها یک خط گزارش اختصاصی برای این شبکه تهیه نکرده، که حتی گزارش نیمه اولش در دیدار ایران و آرژانتین که از تصویر جلوتر بود حسابی روی اعصاب مخاطب بود. در اوج کج‌سلیقگی سیما برای پوشش یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ ایران، حالا نباید انتظار داشت عادل فردوسی‌پور در نقش مدعی‌العموم به سازمان متبوعش طعنه بزند. شاید اینجا بیت‌المال معنا و مفهوم جدیدتری به خود بگیرد. غیر از این است آقای فردوسی‌پور؟

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: