بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
مرتضی طلایی به شیوع یک ویروس چشمی در تهران اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان دچار این بیماری چشمی شدند اما هنوز اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه نشده است.
تدبیر24:مجتبی عبداللهی در جلسه روز سه شنبه شورا با بیان اینکه مطالعاتی برای دفن مجدد در گورستان های داخل پایتخت انجام شده گفت: این ظرفیت در برخی از امام زاده ها و گورستان های قدیمی وجود دارد.

وی درخصوص مکان یابی آرامستان های جدید شهر تهران گفت: چند گزینه شناسایی شده اما همچنان در حال بررسی است و باید کارگروه ویژه ای در این زمینه تصمیم گیری کند.

در ادامه جلسه معصومه آباد با بیان اینکه نباید آرامستان های تهران در نقطه ای بسیار دور به نام بهشت زهرا متمرکز شود گفت: چه اشکال دارد که در زمین های فرهنگی و فضاهای سبز کارکردهای دو گانه ای تعریف شود به طور مثال در بوستان نهج البلاغه که یک تفرجگاه زیباست ما دفن نیز انجام داده ایم و مشکلی نیز پیش نیامده است.

مهدی چمران عضو دیگر شورای شهر نیز خواستار استفاده از ظرفیت گورستان های متروک فعلی پایتخت شد و گفت: باید امکان دفن در داخل امامزاده هایی مانند امامزاده عبدالله یا امامزاده ابن بابویه فراهم شود.

مجتبی شاکری در این زمینه گفت: نرخ قبل در این گورستان ها بسیار بالاست به طور مثال در امامزاده صالح قبر به قیمت 700 میلیون خرید و فروش می شود و بهتر است ما به دنبال مکان یابی برای گورستان های جدید پایتخت باشیم.

هشدار به شیوع بیماری چشمی در پایتخت

در ادامه این جلسه مرتضی طلایی به شیوع یک ویروس چشمی در تهران اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان دچار این بیماری چشمی شدند اما هنوز اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه نشده است.

طلایی در ادامه در خصوص مکان یابی جدید برای بهشت زهرای تهران گفت: ما می توانیم در جنوب تهران و در اتوبان تهران- قم زمین مناسب برای احداث آرامستان جدید پایتخت ایجاد کنیم.

حقانی نیز با تایید سخنان طلایی گفت: حتما نباید گورستان جدید همجوار بهشت زهرا باشد و ما می توانیم از زمین های منابع طبیعی در جنوب پایتخت استفاده کنیم.

برای گودهای بابک زنجانی در پایتخت فکری شود/ وزارت نفت هم زیر بار املاک زنجانی نمی رود

در ادامه این جلسه اسماعیل دوستی با بیان اینکه گودبرداری ملک متعلق به بابک زنجانی در خیابان خدامی در ونک مشکلات ایجاد کرده گفت: قوه قضاییه مزایده ای برای فروش این املاک گذاشته است اما کسی حاضر به خریدن این املاک نیست حتی وزارت نفت هم به دلیل مشکلات این زمین ها زیر بار نمی رود بنابراین در خواست می کنم شهرداری و شورا به این موضوع رسیدگی کنند.

دوستی در ادامه با انتقاد از سخنان سروری و کاشانی در صحن شورا گفت: انتقاد انصاری تنها به تیتر روزنامه همشهری بود و همه ما می دانیم انصاری چه نگاهی به آزادی مطبوعات دارد.

وی تاکید کرد: چرا ما تبدیل شدن این روزنامه را به روزنامه شهرداری انکار می کنیم. مگر آقای حقانی چه پیشنهادی داد.

وی درخواست کرد: سخنگوی شورا که همفکر و همکار شماست به عنوان ناظر در هیأت مدیره همشهری باشد.

دوستی با انتقاد از گزارش ارائه شده درخصوص گورستان های پایتخت گفت: این گزارش درخصوص وضعیت فعلی بهشت زهرا بود در حالی که ما خواستار جانمایی گورستان های جدید پایتخت بودیم. از این گزارش 30 ثانیه برای ما مفید بود که آن هم می شد به صورت تلفنی به یکی از اعضا منتقل شود.

برچسب ها: ویروس ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها