بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
گفت و گوی با تنها گلزن تیم ملی فوتبال در جام جهانی مطرح شد
بازی با بوسنی حساسیت فوق العاده زیادی داشت و فشار روحی و روانی زیادی روی تیم بود. در مقابل بوسنی در آرامش کامل و بدون دغدغه بازی کرد و نتیجه دلخواه را گرفت.
تدبیر24:  رضا قوچان نژاد بر ادامه حضور کی روش در فوتبال ایران تاکید دارد. او روایتی دارد جالب از آنچه که تیم ملی فوتبال ایران در برزیل تجربه کرد.
 
دوندگی بی امانی مقابل بوسنی داشت و با تلاشی که به خرج داد بالاخره پایش به گلزنی باز شد. رضا قوچان نژاد که زننده تک گل ایران در بازی با بوسنی و جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، در خصوص شرایط بازی، حذف تیم ملی و گلزنی اش صحبت می کند.
 
گفت و گوی اختصاصی پیام نو با رضا قوچان نژاد را در زیر بخوانید:
 
*پایان تقریبا دراماتیکی با جام جهانی داشتید و با شکستی نسبتا سنگین مرحله گروهی را به پایان رساندید.
 
به هرحال طبیعت فوتبال همین است. یک روز خوب هستی و یک روز بد. متاسفانه مقابل بوسنی روز بد ما بود و بازی را واگذار کردیم.
 
*قبول داری که به لحاظ فنی هم تیم ملی عملکرد خوبی نداشت؟
 
بله. بخصوص در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم و کیفیت بازی تیم پایین بود. در نیمه دوم اگرچه بازی تیم بهتر شد اما گل های حریف به لحاظ روانی تیم را بهم ریخت و نتوانستیم آنطور که باید کار کنیم.
 
*دلیل عملکرد ضعیف تیم ملی در نیمه اول که خود تو هم به آن اشاره کردی، چه بود؟
 
فکر می کنم دلیل اصلی اش استرس بود. بازی با بوسنی حساسیت فوق العاده زیادی داشت و فشار روحی و روانی زیادی روی تیم بود. در مقابل بوسنی در آرامش کامل و بدون دغدغه بازی کرد و نتیجه دلخواه را گرفت.
 
*ضمن اینکه بطور همزمان به نتیجه بازی آرژانتین و نیجریه هم فکر می کردید.
 
تمرکز ما روی بازی با بوسنی بود اما ناخودآگاه در ذهن بازیکنان این فکر بوجود می آمد که در آن بازی چه اتفاقاتی می افتد.
 
*برخلاف برخی شایعات آرژانتین با تمام توان مقابل نیجریه بازی کرد.
 
قبل از بازی هم گفتم که تیم بزرگی مثل آرژانتین قطعا برای دفاع از اعتبارش با تمام توان می جنگد و همین اتفاق هم افتاد.
 
 *یکی از نکات این بازی گلزنی تو بود که باعث شد نامت در لیست گلزنانی ایرانی جام های جهانی ثبت شود.
 
خوشحالم که بدون گل جام را ترک نکردیم اما ای کاش گل صعود را زده بودم و به مرحله بعد می رفتیم.
 
*البته گل تو خیلی زود توسط بوسنیایی ها جواب داده شد.
 
بله متاسفانه. وقتی تیم ما به گل رسید، تیم روحیه دوباره ای پیدا کرد اما خیلی زود گل سوم را خوردیم و کار برای ادامه بازی و جبران نتیجه سخت شد.
 
 *مقابل بوسنی فیزیکی بازی کردی و بارها با بازیکنان حریف درگیر شدی. به نظر عصبی می رسیدی؟
 
سبک بازی من به همین شکل است. ضمن اینکه بازیکنان حریف هم از قدرت بدنی خوبی برخوردار بودند و فیزیکی بازی می کردند و طبیعی بود که ما هم محکم بازی کنیم.
 
 *بابت عدم صعود تیم ملی حسرت می خوری؟
 
به هرحال طبیعی است که حسرت نرفتن به مرحله بعد را می خورم و ناراحتم اما واقعیت این است که بوسنی بهتر از ما بود و سه امتیاز را گرفت.
 
 *از اینکه یک پروسه چندین ماهه را در کنار تیم ملی ایران طی کردی و در نهایت فرصت بازی کردن و گلزنی در جام جهانی را پیدا کردی چه حسی داری؟
 
واقعا حس خوبی است و خوشحالم که در کنار سایر بازیکنان برای تیم ملی ایران بازی کردم و جنگیدم. پوشیدن پیراهن ملی ایران و بازی کردن در این تیم افتخار بزرگی برای من بود.
 
 *در خصوص خداحافظی و جدایی احتمالی کی روش از تیم ملی ایران چه نظری داری؟
 
فکر می کنم هنوز همه چیز صد در صد تمام نشده و مسئولان باید برای حفظ کی روش تلاش کنند. واقعیت این است که کی روش زحمت زیادی برای تیم ملی کشید و جایگاه امروزی و نمایشی که تیم ملی در جام جهانی داشت، مدیون زحمات اوست و امیدوارم که همچنان در کنار تیم ملی حضور داشته باشد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها