بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال صبح امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.
تدبیر24:تمرین هوازی تیم فوتبال استقلال صبح امروز از ساعت 11 در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب با حضور تمامی بازیکنان به جز امید ابراهیمی آغاز شد.این تمرین حاشیه‌هایی داشت که در زیر می خوانید:
 
*مهدی کریمیان بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خود را به کادر فنی معرفی کرد و اولین تمرینش را انجام داد. کریمیان لباس استقلال را نداشت و همین موضوع باعث شد تا قلعه‌نویی با مدد جباری تدارکات‌چی استقلال تماس بگیرد و درباره لباس تمرین  مهدی کریمیان با او صحبت کند. هنگامی که میرشاد ماجدی به تمرین آبی‌پوشان اضافه شد، لباس کریمیان را دراختیار او قرار داد.
 
* هنگامی که بازیکنان در تمرین استقلال حاضر می‌شدند، به امیر قلعه‌نویی بابت عروسی دخترش تبریک می‌گفتند.
 
* حنیف عمران‌زاده هنگامی که در تمرین استقلال حاضر شد به علت کشیدن دندان عقلش نمی‌توانست تمرین کند و ستار همدانی به شوخی به او گفت مگر تو عقل هم داری؟! همچنین عمران‌زاده نسبت به موانعی که برای دویدن بازیکنان چیده شده بود به حاج قاسم بدنساز استقلال معترض بود و می‌گفت که این شرایط دشوار است. او خطاب به حاج قاسم گفت ما با مولایی هم کار کردیم و اینگونه تمرینات نداشتیم. همدانی در واکنش به این صحبت‌های عمران‌زاده گفت ما تمرینات سخت‌تری دنبال می‌کردیم، مدافع استقلال در جواب گفت زمان شما با ما فرق می‌کرد (با خنده).
 
* آرش برهانی آخرین بازیکنی بود که به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.
 
* محمد قاضی به علت اینکه معطل جای پارک برای ماشینش شده بود کمی دیرتر در تمرین حاضر شد.
 
* هنگامی که آرش برهانی در تمرین حاضر شد با خود آب‌میوه آورده بود که حنیف عمران‌زاده خطاب به او گفت مادرش برای او تغذیه گذاشته است (با خنده).
 
*طبق برنامه بازیکنان زیر نظر حاج قاسم برنامه‌های هوازی را دنبال کردند که امیر قلعه‌نویی در گوشه ای مشغول تماشای تمرینات بود.
 
*بازیکنان تیم استقلال در خصوص اینکه آیا شب گذشته کی‌روش به تهران برگشته و یا اینکه به ایران نیامده از هم سوال می‌پرسیدند. تعدادی از بازیکنان استقلال هم می‌پرسیدند آیا قرار است قرارداد او تمدید شود یا خیر.
 
*تمرین نوبت عصر استقلال از ساعت 18:30 در کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد شد.
برچسب ها: امیر قلعه نوعی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها