بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
«محسن فروزان» سنگربان فصل پیش تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با قراردادی 3 ساله به تیم استقلال تهران پیوست.
تدبیر24: فروزان که پیشتر با عقد قرارداد با تیم تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوسته بود، با فسخ قراردادش راهی تهران شد تا آبی پوشان پایتخت را در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران همراهی کند.

چندی پیش مهدی رحمتی سنگربان فصل گذشته تیم استقلال از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم پیکان تهران پیوست و به این ترتیب، فروزان در لیگ چهاردهم جایگزین وی در تیم استقلال خواهد شد.

همچنین امروز (یکشنبه) ۱۱ بازیکن تیم فوتبال استقلال شامل میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، محمد قاضی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، محمدرضا خرسندنیا، فرزین گروسیان به همراه دو بازیکن زیر ۲۳ با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت کردند.

قرار است احمد جمشیدیان، امید ابراهیمی، مهدی کریمیان و محسن فروزان نیز فردا (دوشنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را باشگاه استقلال به ثبت برسانند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها