بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
با برگزاری دو دیدار در مرحله یک هشتم نهایی، روز هجدهم جام جهانی نیز به پایان خواهد رسید.
تدبیر24: جام جهانی برزیل در روز هجدهم با دو دیدار در مرحله یک هشتم نهایی پیگیری خواهد شد که اهمیت زیادی دارد.

* فرانسه - نیجریه، ساعت 20:30

فرانسه که در گروه خود موفق شد با دو پیروزی و یک تساوی صعودی قدرتمندانه به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد باید برابر نیجریه قرار گیرد که توانست بالاتر از بوسنی و ایران جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. فرانسوی‌ها که امیدوار هستند نمایش کابوس‌وار جام جهانی قبل را به دست فراموشی بسپارند نسبت به دیگر تیم‌های مدعی راه آسان‌تری تا اینجا پیموده‌اند. آن‌ها توانستند تیم‌های هندوراس و سوئیس را شکست دهند و برابر اکوادور به تساوی بدون گل رسیدند.

فرانسه و نیجریه تاکنون یک بار برابر هم به میدان رفته‌اند که نیجریه توانسته در تنها دیدار این دو تیم به پیروزی برسد.

قضاوت این دیدار را مارک گیگر آمریکایی بر عهده دارد و علیرضا فغانی داور چهارم این دیدار است.

* آلمان – الجزایر، ساعت 00:30 (سه‌شنبه)

آلمان یکی از مدعیان جدی قهرمانی پس از سرگروهی در گروه G برابر تیم شگفتی‌ساز الجزایر قرار می‌گیرد. الجزایر موفق شد صعودی رویایی به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد. آن‌ها با متوقف کردن روسیه، جواز حضور در این مرحله را به دست آوردند. این دو تیم در جام جهانی 1982 اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که الجزایر توانست در یک دیدار تاریخی آلمان را شکست دهد اما آلمان در بازی سوم گروهی خود با اتریش تبانی کرد تا این دو تیم همسایه به دور دوم جام جهانی راه یابند و الجزایر حذف شود. همین اتفاق باعث شده تا انگیزه تیم آفریقایی برای این دیدار بالا برود. دو تیم آلمان و الجزایر تاکنون دو بار برابر هم به میدان رفته‌اند که الجزایر هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

قضاوت این دیدار را ساندرو ریکی از برزیل بر عهده دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها