بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تقویت پایگاه های امداد هوایی در استان ها را از اهداف این سازمان بیان کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی امسال پنج هزار میلیارد ریال برای تقویت ناوگان هوایی مصوب کرده است.
تدبیر24: ˈپیرحسین کولیوندˈ دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا در سمنان گفت: این جمعیت نگاه ویژه ای به تقویت استان های کشور از نظر بالگرد دارد و می خواهیم همه استان ها را تجهیز کنیم.

وی با اشاره به تصویب این اعتبار در مجلس گفت: باید دید دولت از این رقم چقدر تخصیص می دهد تا بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر 17 فروند بالگرد در کشور تحت پوشش جمعیت هلال احمر قرار دارد که بین استان های مختلف می چرخند.

کولیوند که در مجل در دست احداث پایگاه امداد هوایی سمنان سخن می گفت، افزود: سمنان با توجه به قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس و ارتباط با هشت استان کشور نیازمند ایجاد این پایگاه است.

وی خاطرنشان کرد: سمنان در برف و کولاک سال گذشته شمال و نیز امداد رسانی نوروزی در محور تهران - مشهد شایستگی های خود را نشان داده و نیازمند ایجاد این پایگاه است.

کولیوند از اجرای طرح مطالعاتی پایگاه های امداد و نجات در کشور خبر داد و گفت: هلال احمر در قالب برنامه ای جامع در نظر دارد بر اساس میزان خطرپذیری و شرایط اقلیمی، پایگاه های امداد و نجات را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه این مطالعات ظرف پنج تا شش ماه آینده نهایی می شود گفت: در نظر است پس از این مطالعات، بر اساس نیازها درخواست بودجه شود و پایگاه های امداد و نجات توسعه یابند.

رییس سازمان امداد و نجات کشور سیاست این جمعیت را پایگاه محوری و شعبه محوری بیان کرد و یادآور شد: هم اینک 500 پایگاه امداد نجات جاده، کوهستان و دریا در کشور فعال است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها