بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ترور «اسماعیل هنیه» نخست‌وزیر مستعفی دولت غزه ناکام ماندند.
تدبیر24:پایگاه خبری صهیونیستی «والا» فاش کرد جنگنده‌های اسرائیل با حملات گسترده خود در نوار غزه قصد ترور اسماعیل هنیه را داشتند اما در این امر موفق نشدند.

منابع فلسطینی تاکنون صحت این خبر را تایید نکرده‌اند اما سران رژیم صهیونیستی پس از کشف جسد سه شهرک‌نشین در الخلیل، با صراحت تهدید به ترور سران جنبش حماس در غزه و کرانه باختری کرده‌اند.

معاون وزیر خارجه اسرائیل، عصر دوشنبه بعد از کشف جسدهای سه سرباز این رژیم، طی سخنانی تهدید آمیز گفت: «از این پس، نمی‌دانم چه تعداد از سران حماس زنده خواهند ماند.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حماس را مسئول ربوده شدن سه اسرائیلی اعلام و تأکید کرد حماس بهای این اقدام خود را خواهد پرداخت.

سه شهرک‌نشین اسرائیلی، دو هفته گذشته در نزدیکی شهر الخلیل در کرانه باختری ربوده یا مفقود شده بودند که جسد آنها شب گذشته پیدا شد.
برچسب ها: اسرائیل ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها