بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کافرها ورود پيدا نمي‌کنند. اينجا همه چيز شرعي است. در قسمت معرفي‌ها آمده: «کد خانم 4: باکلاس، شيک با زيبايي خوب، مدرن و...». « کد خانم 6: جوان، زيبا، بسيار جذاب و هاي‌کلاس امروزي ـ شيطون و گرم».
تدبیر24:اين سايت از دو سال پيش‏ فعال است و با اينکه بيش از 100 ‏بار از سوي کفار مورد حمله بزرگ «ddos» قرار گرفته‌ اما همچنان به فعاليت خود ادامه مي‌دهد: «همانگونه که بينندگانِ پيگير مستحضرند قطع و وصل‌شدن‌هاي مداوم سايت ناشي از اين مظلوميت و عناد با فقه شيعه‌ي جعفري بوده است که ما آن را نشان‌دهنده حقانيت فعاليتمان محسوب و به کوري چشم کافران در مسير درستي که در آن گام نهاده‌ايم مصمم‌تر شده‌ايم.»

مديريت سايت را فردي به نام فردين شمائي، کارشناس حقوق قضايي به عهده دارد. حق معارفه در اين سايت بين 50 تا 200 هزار تومان است و شمائي اين مبلغ را مناسب مي‌داند: «آقاياني که فکر مي‌کنند مهريه‌ها بالاست و نعوذبالله آن‌ را با حرام خدا مقايسه مي‌کنند اولاً از امنيت رواني، قانوني و حلاليت شرعي و همچنين بيماري‌هاي ايدز و هپاتيت که بگذريم اين بانوان محترمه که عمدتاً به‌خاطر نياز مالي و بعضاً عاطفي با اصول خدا، شارع و قانون صيغه مي‌شوند کجا و نعوذبالله زنان مورد قياس شما کجا و در مورد هزينه معرفي نيز هزينه‌هاي بسيار سنگين تبليغات، تعمير و نگهداري سايت و حقوق پرسنل سايت را محاسبه و لحاظ نماييد.»

از يگانه، مسئول ثبت‌نام که «متاهل و متولد 1347» است جزئياتي درباره‌ي فعاليت اين سايت پرسيديم. در طول اين گفت‌وگو يگانه تأکيد‌ کرد که استفاده از خدمات اين سايت براي دختران مجرد توصيه نمي‌شود و بهتر است که دختران مجرد در درجه‌ي اول سعي کنند ازدواج دائم داشته باشند.

شرايط ثبت نام در اين سايت براي ازدواج موقت چيست؟

قبل از هر چيز بايد شرايط خودتان را در يک پيامک توضيح دهيد. مثلاً اگر دوشيزه باشيد، اصلاً نمي‌توانيد اين کار را انجام دهيد. من به دوشيزگان توصيه مي‌کنم ازدواج دائم داشته باشند، چون ازدواج موقت تبعات روحي خاص خودش را از نظر خانوادگي و اجتماعي دارد. بانوان ديگر شرايط و ويژگي‌هايشان را در يک پيامک مطابق با دستورالعمل سايت (نام و نام خانوادگي و تأهل، سن و شهر و شغل، تلفن ثابت، ‏تاريخ و ساعت و دقيقه‌ي ‏واريز مبلغ) مي‌فرستند. من آنها را به واحد هماهنگي ارجاع مي‌دهم و آنجا تصميم مي‌گيرند که آنها را ثبت‌نام ‏بکنند يا نه. مشخصات اين افراد با يک کد و نام مستعار در سايت منتشر مي‌شود.

ولي من ديدم دخترهاي 18 يا 19 ساله هم در اين سايت ثبت نام کرده‌اند.

هر خانمي حتي 18 ساله‌ي غير دوشيزه (البته با ارايه مدارک پزشکي) هم در اين سايت‏ هستند و حتماً پدر و جد پدرشان متوفي است. آنها شرايط خاص خودشان را دارند. اگر مجرد باشند و سابقه‌ي ازدواج هم نداشته باشند مي‌توانند، در اين سايت ثبت نام کنند البته اگر مرجع تقليد آنها حضرت آيت الله‌العظمي سيد محمد صادق روحاني باشد. متوجه هستيد؟

پس خانم‌هاي مجرد هم مي‌توانند ثبت نام کنند؟

دختران مجرد با انجام اين کار دچار صدمات روحي بسياري مي‌شوند و آينده‌شان‌ خراب مي‌شود. مديريت سايت خانم‌هاي دوشيزه را ثبت نام نمي‌کنند به‌ويژه اگر جوان باشند.

مهريه چگونه و براساس چه معيارهايي تعيين مي‌شود؟

مهريه با توجه به شئونات خانم تعيين مي‌شود، مانند مهريه‌ي ازدواج دائم... با توجه به شئونات خانوادگي تحصيلي و اخلاقي تعيين مي‌شود.

چه ضمانتي براي پرداخت آن وجود دارد؟

مهريه با نظارت سايت حتماً پرداخت مي‌شود. شما مشخصات خودتان را مي‌فرستيد اگر مورد ازدواج دائم وجود داشت، به شما مي‌گوييم.البته در مورد ازدواج دائم ما هيچ تضميني نمي‌کنيم. تحقيق با خود خانواده است.

مي‌گويند بيشتر کساني که به اين سايت‌ها مراجعه مي‌کنند، مردان متأهل هستند.

نه اشتباه است، بيشتر مجرد هستند. افراد متأهل هم اگر خانم‌شان بيمار باشد يا در سفر بوده يا جدا از آنها زندگي کند به ما مراجعه مي‌کنند.

شما چطور مي‌فهميد که اين مردان حقيقت را مي‌گويند؟

الان من چطور با شما صحبت مي‌کنم؟ همينطوري هم با اينها صحبت مي‌کنم. اگر دروغ بگويند به خودشان مربوط است. صحت اظهارات با خود افراد است. اگر مردي زنش تومور مغزي دارد و روي ويلچر است، مجرد محسوب مي‌شود. 90 درصد متقاضي‌هاي ما افراد مجرد هستند، نمي‌دانم اين سوء‌تفاهم از کجا ناشي شده. اگر زني بخواهد، مي‌تواند مدارک پزشکي همسر مرد را ببيند تا مطمئن شود. اگر نتوانست جواب مثبت بگيرد، مسئوليت با خود آقاست. خانمي هم که نخواهد با فرد متأهل باشد، بايد شرط بگذارد که من آقاي متأهل را نمي‌پذيرم. شرط همسريابي را فرد مي‌تواند مشخص کند، ما چيزي را تعيين نمي‌کنيم.

براي انجام صيغه‌ي يک‌ساعته شما اصل شناسنامه را هم مي‌بينيد يا فقط کارت ملي را مي‌گيريد؟

داشتن اصل کارت ملي معتبر کفايت مي‌کند.

سايت شما ‏براي تأمين مسکن مراجعه‌کنندگان هم کمک مي‌کند؟

اين بستگي به متقاضي دارد. اگر خانمي قيد کرده نمي‌تواند جاي مناسبي را فراهم کند بايد آقا اين کار را انجام دهد. در موارد يک‌ساعته تأمين مسکن با خانم است. در برخي موارد هم سايت کمک مي‌کند تا امنيت لازم برقرار شود.

چگونه؟

يک زن از طرف سايت در محل عقد يک‌ساعته حضور دارد.

براي عقد يک‌ساعته هزينه‌ي مکان از طرف چه کسي پرداخت مي‌شود؟

ببينيد يک مهريه است که بايد خود فرد بپردازد و يک هزينه‌ي معرفي است. سايت يک فيلتر ورودي است. حتي اگر اين سايت دولتي بود بايد هزينه‌هايي به آن پرداخت مي‌شد تا هر آدم بي‌سروپايي اينجا ثبت نام نکند و هر کاري خواست نتواند انجام دهد. منتهي خود خانم اگر مسکن نداشته باشد، ما مسکن را معرفي مي‌کنيم. البته مسکن مال ما نيست. مال فرد مورد اطمينان ماست.

هزينه يک‌ساعته‌ي اين مکان چقدر است؟

الان براي يک ساعت بايد 30 هزار تومان از طرف خانم پرداخت شود، رقم سنگيني نيست.

در فضاي مجازي تعداد زيادي سايت و وبلاگ همسريابي و صيغه وجود دارد. چطور بايد به سايت شما اعتماد کرد؟

من در مورد سايت‌هاي ديگر هيچ آشنايي ندارم، بنابراين حرفي هم نمي‌زنم. دو سال است که سايت ما فعاليت مي‌کند. اين سايت معتبر بوده و در ستاد ساماندهي وب‌سايت‌ها ثبت است. البته مي‌دانيد که نه‌تنها به سايت ما، بلکه به هيچ سايتي مجوز داده نشده است اما بايد اين را هم بدانيد که چون اين مسئله خلاف شرع نيست، خلاف قانون هم محسوب نمي‌شود. از من مي‌شنويد، خودتان بايد از خودتان مواظب کنيد. اگر توجه کنيد بيشتر اين صفحه‌ها وبلاگ هستند، سايت نيستند که بتوانيد اطمينان کنيد. ما به دختران جوان توصيه مي‌کنيم در هيچ وبلاگي ثبت نام نکنند. در مورد اين سايت هم مي‌توانيد از ستاد ساماندهي وب‌سايت‌ها پيگيري کنيد. مي‌توانيد حتي از طريق پليس فتا هويت ما را بررسي کنيد.
منبع: تابناک
برچسب ها: صیغه ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها