بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
«ناخدا خورشید»،«کاغذ بی‌خط» و «ای ایران» ناصر تقوایی این روزها در حالی دوباره روی پرده سینما رفته که تعداد زیادی از عوامل آنها یا در میان ما نیستند یا مانند خود کارگردان فیلم سال‌هاست فعالیتی در سینما نداشته‌اند.
تدبیر24:در «ناخدا خورشید» که تقوایی آن را در سال 65 کارگردانی کرد، بازیگرانی چون داریوش ارجمند‌، علی نصیریان‌، جعفر والی‌، پروانه معصومی‌، سعید پورصمیمی‌، علی اصغر گرمسیری‌، فتحعلی اویسی‌، صدرالدین حجازی‌، اصغر بیچاره‌ و غلامحسین نقشینه به ایفای نقش می‌پردازند که از بین آنها گرمسیری‌ و نقشینه سال‌هاست از دنیا رفته‌اند و مهرداد فخیمی مدیر فیلمبرداری این فیلم نیز از درگذشتگان این فیلم محسوب می‌شود.

هارون یشایایی تهیه‌کننده این فیلم همچون اصغر بیچاره بازیگر فیلم نیز سال‌هاست فعالیتی در سینما ندارند.

در «ای ایران» که سال 68 ساخته شد‌، بازیگرانی چون اکبر عبدی‌، حمید جبلی‌، حسین سرشار، محمد ورشوچی‌، پوراندخت مهیمن‌، ثریا حکمت‌، غلامحسین لطفی‌، اصغر بیچاره‌، اکبر معززی و کامران فیوضات به ایفای نقش می‌پردازند که از بین آنها هم سرشار،‌ ورشوچی و نقشینه دار فانی را وداع گفتند و حکمت ‌، لطفی و بیچاره نیز سال‌هاست فعالیتی در سینما ندارند.

به گزارش ایسنا، در «کاغذ بی‌خط» که تقوایی آن را در سال 77 کارگردانی کرد، بازیگرانی چون خسروشکیبایی،‌ هدیه تهرانی‌، جمیله شیخی‌، نیکو خردمند،‌ اکبر معززی و جمشید مشایخی بازی دارند که از میان آنها خسرو شکیبایی‌، جمیله شیخی‌ و نیکو خردمند سال‌هاست که از دنیا رفته‌اند.

برچسب ها: سینما ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها