بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
مسعود شجاعی که از مدت‌ها قبل از سوی باشگاه اوساسونا ، بازیکن آزاد شناخته شده بود در نهایت با تیم لاس‌پالماس در لیگ دسته دو اسپانیا به توافق رسید.

تدبیر24: مسعود شجاعی با امضای قراردادی یک ساله به تیم لاس‌پالماس در لیگ دسته دو اسپانیا پیوست.

  مسعود شجاعی که از مدت‌ها قبل از سوی باشگاه اوساسونا ، بازیکن آزاد شناخته شده بود در نهایت با تیم لاس‌پالماس در لیگ دسته دو اسپانیا به توافق رسید.

تا در ادامه بازی‌های این فصل در تیم لاس‌پالماس بازی کند .

مسعود شجاعی پس از پنج فصل حضور در اوساسونا طی 96 بازی برای این تیم پنج گل را به ثمر رساند، دوران حضور شجاعی در اوساسونا با مصدومیت سنگین این بازیکن به پایان رسید. شجاعی پس از پایان مصدومیت خود نتوانست بازی‌های سال‌های اول خود را برای اوساسونا انجام دهد و به این ترتیب در ژوئن 2013 از سوی باشگاه اوساسونا به عنوان بازیکن آزاد شناخته شد.

به نوشته مطبوعات اسپانیایی ، مسعود شجاعی، بازیکن تکنیکی سابق اوساسونا می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر تیم لاس‌پالماس در رقابت‌های این فصل لیگا داشته باشد. هافبک ایرانی که همیشه بازی‌های زیبایش باعث شده بود هواداران اوساسونا به وجد آیند، دوست دارد تا قبل از جام جهانی 2014 بتواند در تیمی در فوتبال اسپانیا به صورت ثابت بازی کند تا یکی از بازیکنان اصلی ایران برای جام جهانی 2014 برزیل باشد.

لاس‌پالماس در رقابت‌های دسته دو اسپانیا در رده شانزدهم در بین بیست و دو تیم قرار دارد. 

باشگاه لاس‌پالماس علاوه بر جذب مسعود شجاعی موفق شد، آراندا، بازیکن سابق اوساسونا را نیز به خدمت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها