بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
محمد علی نجفی "مشاور عالی دبیر" و " قائم مقام و معاون سرمایه گذاری دبیرخانه" در شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد.

 اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دو حکم جداگانه؛ «محمد علی نجفی» را به عنوان «مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» و «محمد معزالدین» را به عنوان «قائم مقام و معاون سرمایه گذاری دبیرخانه شورا» منصوب کرد.

در حکم «اکبر ترکان» به «محمد علی نجفی» آمده است:

بررسی و مطالعه وضعیت مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، تدقیق در خط مشی‌ها و برنامه‌های مناطق یاد شده و کمک به تدوین برنامه‌های متناسب با اهداف مندرج در قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و ارائه پیشنهادات لازم برای بهبود امور اجرایی مناطق یاد شده، از اهم مسئولیت‌هایی است که امیدوارم در تعامل با مدیران عامل محترم سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در انجام بهینه آن، موفق و مؤید باشید.

همچنین در حکم «مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» خطاب به «محمد معزالدین» آمده است:

شناسایی، تبیین و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، تلاش برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی و فراهم آوردن زمینه توسعه گردشگری و تولید کالا‌ها و خدمات در مناطق، افزایش سطح اشتغال، ارتقاء سطح آموزش عالی و اقداماتی که منجر به تحقق اهداف اقتصادی مورد نظر در قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و در نتیجه توسعه همه جانبه مناطق گردد از اهم مأموریت‌هایی است که انتظار می‌رود در تعامل با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، مدیران عامل و اعضاء هیأت مدیره سازمان‌های مناطق در به ثمر رساندن آن ‌‌نهایت تلاش را معمول فرمایید.

 محمدعلی نجفی متولد سال 1333 در آستانه اشرفیه و دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک است که سابقه معاونت طرح و برنامه و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش را در کارنامه کاری خود دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، نجفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها