بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از دعوت سفرای 24 کشور جهان در جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی در خلخال خبر داد.
تدبیر24:  قادر تقی زاده روز پنج شنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی در شهرستان خلخال افزود: برای این سفرا از سوی وزارت امور خارجه دعوت نامه ارسال شده و تاکنون سفرای دو کشور جمهوری آذربایجان و ترکیه برای شرکت در آن اعلام امادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه جشنواره غذاهای سنتی اقوام ایرانی با شرکت 30 استان کشور برگزار می شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی های فرهنگی، صنایع دستی وسنت های اقوام مختلف ایرانی و نیز معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل و شهرستان خلخال به میهمانان داخلی و خارجی جشنواره می باشد.

تقی زاده با بیان اینکه برگزاری مطلوب جشنواره ها نیازمند حمایت همه جانبه مسوولین استانی و شهرستانی است اظهار کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره یک میلیارد و600 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از این مبلغ 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی سازمان میراث فرهنگی کشور تامین و انتظار می رود 800 میلیون ریال بقیه نیز از محل اعتبارات استانی تامین شود.

او گفت: در نخستین جشنواره غذاهای سنتی ملی اقوام ایرانی در خلخال علاوه بر پخت و نمایش انواع غذاهای سنتی اقوام مختلف کشور، صنایع دستی آنها نیز به معرض دید و نمایش گذاشته شده و گروههای موسیقی سنتی و محلی نیز اجرای موسیقی خواهند کرد.

در این جلسه، مهدی احمدی فرماندار خلخال نیز با اعلام آمادگی این شهرستان برای برگزاری جشنواره ملی اقوام ایرانی وپذیرایی شایسته از میهمانان داخلی وخارجی گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی بسیار مناسب برای معرفی ظرفیت های گردشگری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد.

وی ادامه داد:این جشنواره در روزهای 15 تا 17 مرداد ماه امسال در محل پارک جنگلی ˈاللر باغیˈ خلخال برگزار خواهد شد.

شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها