بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۵۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
صبح روز ۱۸ تیر در حالی که دانشجویان دکتری دانشگاه تهران در بازه تعطیلات اجباری تابستانی (۸ تا ۲۱ تیر) خوابگاه خود را ترک کرده بودند و به شهرستان‌ها رفته بودند مسئولین کوی با حضور در اتاقها شروع به تخریب و تخلیه وسایل دانشجویان می‌کنند.
تدبیر24: صبح روز ۱۸ تیر در حالی که دانشجویان دکتری دانشگاه تهران در بازه تعطیلات اجباری تابستانی (۸ تا ۲۱ تیر) خوابگاه خود را ترک کرده بودند و به شهرستان‌ها رفته بودند مسیولین کوی با حضور در اتاقها شروع به تخریب و تخلیه وسایل دانشجویان می‌کنند. گفتنی است که روز ۱۵ تیر با دانشجویان تماس گرفته شد و گفته شد که باید برای تخلیه روز ۱۸ تیر به تهران مراجعه کنند. در همان تماس از مسیولین خواسته شده است که زمان تعیین شده را تا ۲۱ تیر به تعویق بیندازند و مسولین نیز موافقت کردند. اما به طور ناگهانی و برخلاف هماهنگی قبلی در عدم حضور دانشجویان مسولین به اتاق‌های دانشجویان وارد شده و وسایل عده زیادی تخریب و ناپدید شد.

قضیه از چه قرار است؟!

به گزارش گفتگونیوز ، چندی پیش دانشجویان این خوابگاه در تماس با گفت و گونیوز از بروز مشکلاتی برای آنها در این خوابگاه سخن می گفتند :

اینجانب به همراه بسیاری از نفر از دانشجویان دکترا دانشگاه تهران در روز اول ماه رمضان از خوابگاه خود بیرون رانده شدیم. در این بین تعدادی از دنشجویان بعد از ۲ هفته قادر به برگشت به خوابگاه خود هستند در حالی که ۴۵ نفر از دانشجویان دکترا دختر به هیچ وجه چنین امکانی را ندارند.

قضیه از این قرار است که خوابگاهی موقوفه برای دختران تحصیلات تکمیلی داشنگاه تهران در خیابان هفدهم امیرآباد شمالی که ۸ سال پیش توسط خانم ربابه کیانوری در اختیار دانشجویان قرار گرفت مدتی می‌باشد که  هدف سودجویی های مشکوک مالی قرار گرفته و مسیولین دانشگاه با اتکا به انواع تهدیدهای ستاره دار شدن و توهین های جنسیتی سعی در بیرون راندن دختران از این مکان را دارند. در یک مورد حتی دانشجویی را در صورت عدم ترک خوابگاه تهدید به فاش کردن مدارک پزشکی و مشاوره‌ای نمودند. شرح ما وقع طولانی می باشد و ما با ملاقات حضوری با ریاست دانشگاه وزیر علوم و مشاور محترم ایشان اقدام به حل این مساله نمودیم. مساعدت‌های وزیر علوم و مشاوره‌ایشان جای بسی تقدیر دارد اما افسوس که مسیولین دانشجویی سابق هنوز در راس کار می‌باشند و اکنون که ما در تعطیلی اجباری دو هفته‌ای تابستانی می‌باشیم مسیولین با تماس های پی در پی عنوان می‌کنند که وسایل دانشجویان را در عدم حضورشان بیرون خواهند ریخت.








بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
2
7
اگر دانشجو در این مملکت احترام داشت که اینهمه عقب مانده و بدبخت نبودیم! تو را به خدا کاری کنید. در دانشگاه تربیت مدرس هم وضع بهتر نیست.
پاسخ ها
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
احترام؟! برو بابا دلت خوشه. احترام نخواستیم بذارن نفس بکشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
4
چرا این خبر رو میذارید اینجا؟ میخوایید خونده نشه تا براتون دردسرساز نشه؟ اینهمه در بخون و مصیبت بکش تا دوره دکتری. اون وقت یه عده ارازل و اوباش قدرت و نفوذشون از تو بیشتر باشه. خیلی زور داره. دانشجوی دکتری باشید میفهمید. روحانی سریع اقدام نکنه دور بعد به یکی دیگه رای میدیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
2
4
دانشجو تو این مملکت باید سرش و بذاره بمیره. یکی از اساتید ما که در بلژیک درس خوانده اند میگفتند نیروهای امنیتی از کارت دانشجویی ما وحشت داشتند. نشانشان که میدادیم تا کمر خم میشدند و اگر سوال و جوابی کرده بودند کلی عذر خواهی میکردند.خب یه کشور میشه بلژیک یه کشور هم میشه ایران!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
1
3
دانشجویان باید رسما و به صورت علنی طوریکه هر روز اخبار آن در روزنامه ها درج شود، از افراد تهدید کننده شکایت و پیگیری کنند. اگر از اینها بترسید ...میشوند. مخصوصا دانشجویی که تهدید شده که اسرار پزشکی و مشاوره ای او برملا میشود. تا همه ببینیم قو.. چه میکند!
PhD Student
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
تو دانشگاه صنعتی شریف اوضاع خیلی وخیم‌تر از این حرف هاست خیلی از بچه ها با کلی خواهش و تمنا خوابگاه میگیرن خیلی ها هم که از تز دفاع نکردن ولی سنواتشون تموم شده (طبق قانون های مندرآوردی) تو نمازخونه خوابگاه میخوابن... بعضی از بچه ها هم که کلا تو بی-آر-تی میخوابن... دوستان دانشگاه تهران باهاتون همدردیم چون پارسال همین بلا سر وسایل ما اومد... هیچ اعتراضی هم فایده نداشت!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها